Asiakastuki

VIKAILMOITUKSET VAKKA-SUOMEN ALUEELLA
laajakaista, lankapuhelimet ja kaapeli-tv (24/7)
Puh. 100 19 (VSP:n lankaliittymistä maksuton)
Puh. (02) 841 9966 (soittaessasi matkapuhelimesta tai VSP:n perinteisen toimialueen ulkopuolelta)
Lähetä postia


LASKUTUS (MAKSUTON)

Puh. 0800 392 422


MAKSULLINEN HELPDESK-PUHELINTUKI VAKKA-SUOMEN ALUEELLA 

auttaa internet- ja sähköpostiongelmissa (ma-pe klo 8-16)
Puh. 0600 302 580 (1,99 €/min + pvm/mpm, jonotus on maksuton)


DNA Yritysasiakaspalvelu ja Service Desk (tekninen tuki)
Kattavat yhteystiedot löydät täältä 

DNA-verkon huoltoikkunat

  • Kaikki verkkoteknologiat: keskiviikkoisin klo 00:00–06:00 (GMT +2). Lisäksi arkipäivisin, pois lukien pidemmän huoltokatkon jälkeiset keskiviikot, klo 05:00 – 07:00 (GMT +2). Klo 05:00 – 07:00 huoltoikkunan työt aiheuttavat enintään 15 minuutin katkoksen.
  • Vain mobiiliverkko: sunnuntain ja perjantain välisinä päivinä klo 00:00 – 06:00, (GMT +2). Mobiilipalveluiden häiriöiden minimoimiseksi katkot hajautetaan eri puolille Suomea, mutta katkoksia voi ilmetä yksittäisissä tukiasemissa.

Pakottavissa tapauksissa katkoksia voidaan joutua pitämään huoltoikkunoiden lisäksi myös muina ajankohtina. Välttämättömiä huoltokatkoja ovat esimerkiksi vian korjaaminen tai tietoturvallisuuden säilyttämiseksi tehtävät ohjelmistopäivitykset sekä erikseen etukäteen tiedotettavat määräaikaishuollot. Huoltoikkunan aiheuttamaa käyttökatkosta ei välttämättä tule kaikkina siihen varattuina aikoina.

ETÄTUKI
Asenna tästä omalle tietokoneellesi etätukiohjelmisto, jota hyödynnämme maksullisessa HelpDesk -puhelintukipalvelussamme. Kun etätukiohjelmisto on jo asennettuna työasemaasi, on mahdollisten ongelmatilanteiden ratkaiseminen huomattavasti  nopeampaa.

Klikkaa alla näkyvää painiketta. Käytössä olevasta selainohjelmasta riippuen ohjelma kysyy, haluatko Suorittaa tai Tallentaa ohjelman? Paina Suorita (englanniksi Run tai Save).