Contact center

Osaavaa palvelua kaikissa kanavissa 24/7

Asiakaspalvelun kasvavia trendejä ovat kaikkikanavaisuus, ympärivuorokautinen palvelu ja rutiiniasioinnin automatisointi. Yritykset kaipaavat myös asiakaspalveluunsa myynnillisyyttä ja kehittämisen fokus on kääntynyt palvelun sisällölliseen laatuun. Kehityksen pyörteissä korostuu luonnollisesti myös teknologian merkitys.

Samaan aikaan monessa yrityksessä on haasteena ottaa uudet palvelukanavat (mm. chat ja sosiaalinen media) haltuun tai investoida teknologiaan, jonka hyödyntämiseen ei omasta takaa löydy riittävästi resursseja tai osaamista. Laatuakin on mahdotonta kehittää, jos sen mittaamista ei osata määritellä tai mittaamiseen ei ole työkaluja.

Asiakaspalvelun ulkoistaminen voikin olla monelle yritykselle paras ratkaisu. VSP:n ydinosaamista contact center -kumppanina ovat asiakaspalveluosaaminen ja resursointi, palvelualustojen kehittäminen sekä laadun mittaaminen ja osoittaminen. Olemme lisäksi erikoistuneet vaativan, myynnillisen asiakaspalvelun kehittämiseen.

VSP contact center -kumppanina

  • Palvelukeskuksissamme käsitellään vuosittain yli kolme miljoonaa puhelua ja viestiä
  • Otamme puhelinasiakaspalvelussamme vastaan korttimaksuja; noudatamme PCI DSS –standardia
  • Käytössämme on markkinajohtajan contact center -ratkaisu (SAP Contact Center), joka mahdollistaa myös suosiotaan lisäävän chat-palvelun tuottamisen sekä sosiaalisen median linkitykset palveluun
  • Käytössämme on myös tämän hetken johtava resurssienhallintaratkaisu, Teleopti CCC. Contact center -järjestelmään saumattomasti integroitu ratkaisu tehostaa merkittävästi työvuorosuunnittelua ja resurssien optimointia. Teleopti lisää osaltaan toiminnan kustannustehokkuutta ja tarjoaa kätevän työkalun laadun edelleen kehittämiseen
  • Meillä on vahvaa osaamista asiakkuudenhoidosta sekä asiakaspoistuman minimoinnista – tarjoamme  osaamista myös myynnillisiin prosesseihin

VSP:n contact center -ulkoistusratkaisut

Tuotamme palveluja kolmella kielellä ja 24/7 -periaatteella. Tehokkaalla koulutuksella varmistamme, että ammattilaisemme tuntevat yrityksesi tuotteet ja palvelut läpikotaisin ja palvelu kuulostaa juuri sinun yrityksesi asiakaspalvelulta. Meillä on erinomaiset työkalut palvelun laadun mittaamiseen ja panostamme jatkuvasti palvelun laadun kehittämiseen.

Kehittynyt contact center -teknologia ja toiminnan ulkoistaminen tarjoavat mahdollisuuden parantaa puhelinasiakaspalvelun laatua, lisätä palvelukanavia ja laajentaa palveluaikaa kustannustasoa kasvattamatta tai jopa sitä leikkaamalla. Hyvä puhelinasiakaspalvelu tukee ja lisää myös myyntiä. Hyödynnetäänkö sinun yrityksessäsi jokaista asiakaskohtaamista tehokkaasti? Puhelinasiakaspalvelu on monessa yrityksessä volyymiltään merkittävä asiakaskohtaamisten kanava.

Tarkempaa tietoa contact center -palveluistamme löydät palvelukohtaisilta sivuilta.