VSP IT Service Desk

Syövätkö IT-ongelmat yrityksesi tuottavuuden?

Tietojärjestelmäongelmien aiheuttama ajanhukka on arkipäivää lähes kaikissa yrityksissä. Jos yhdeltä henkilöltä hukkaantuu työaikaa ongelmien parissa vaikkapa 40 tuntia vuodessa eli alle tunti viikossa, tarkoittaa se 10 hengen yrityksessä yhteensä jo 400 tuottamatonta työtuntia vuodessa. Haaskatun työajan määrää voi onneksi vähentää – helposti ja kustannustehokkaasti.

IT-ongelmia aiheuttavat yleisimmin ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät, tulostaminen, etä- ja tietoliikenneyhteydet, salasanat ja laitteet. Ongelmien todellisen määrän ja laadun selvittämisestä on usein merkittävästi hyötyä toiminnan kehittämiselle, mutta valitettavan harvalla yrityksellä on siihen työkaluja. Kustannustehokkain ratkaisu voi löytyä asiaan vihkiytyneeltä kumppanilta. VSP tarjoaa modernit raportointiratkaisut ja vuosien kokemuksen IT-käyttäjätukeen.

Hanki kotimainen IT-käyttäjätuki ja vapauta resurssit tuottavaan työhön

VSP IT Service Desk on IT-ympäristön monikanavainen käyttäjätukipalvelu, joka tarjoaa henkilöstösi käyttöön uusinta teknologiaa ja ison joukon rautaisia ammattilaisia. Palvelulupauksemme perustuvat jatkuvaan mittaukseen, joten voit luottaa palvelun tasoon kaikissa tilanteissa. Palvelua tuotetaan VSP:n palvelukeskuksissa käyttäjien työasemiin asennettua etähallintaohjelmistoa hyödyntäen. Käyttäjä saa aina henkilökohtaista palvelua ja tukipyynnön voi tehdä puhelimitse, sähköpostilla tai palveluportaalissa. Ongelmista keskimäärin 80 prosenttia ratkaistaan jo ensikontaktilla.

VSP IT Service Desk ratkaisee mm. seuraavia ongelmia:

      • ohjelmisto-ongelmat
      • tulostusongelmat
      • etäyhteysongelmat
      • palvelinongelmat
      • tietoliikennekatkokset
      • salasanaongelmat
      • laiteongelmat

VSP IT Service Desk huolehtii tukipyyntöjen kirjauksesta ja käsittelystä, käyttäjätilien hallinnasta (esim. salasanat), etähallinnasta sekä sovellusasennuksista. Tarvittaessa ohjaamme tuki-, palvelu- ja muutospyynnöt tarvittavine teknisine sisältöineen edelleen omaan lähitukeesi, kolmannelle osapuolelle jne.

Miksi valita VSP IT Service Desk?

      • Henkilökohtainen, monikanavainen tukipalvelu ratkaisee ongelmatilanteet
        nopeasti ja keskitetysti
      • Saat halutessasi kaiken palvelun yhdestä paikasta – välitämme tarvittaessa palvelupyynnöt  kolmansille osapuolille
      • Kattaa myös Microsoft Office 365 -pilvipalvelujen ongelmatilanteet
      • Palvelukielinä suomi, ruotsi ja englanti
      • Käyttäjäkohtainen, kiinteä kk-maksu (kulut tarkasti tiedossa ja ennakoitavissa,
        ei piilokuluja)
      • Takaa riittävät tukiresurssit kaikissa tilanteissa
      • Soveltuu yrityksille toimialasta riippumatta
      • Palvelua on helppo laajentaa

Jatkuvaan mittaukseen perustuvat palvelulupaukset

  • Pyrimme antamaan henkilökohtaisen vastauksen jokaiseen tukipyyntöön alle minuutissa
  • Ongelma ratkaistaan useimmiten jo ensimmäisen kontaktin aikana, mutta viimeistään
    tunnin sisällä saat vastineen, mistä vika johtuu ja mihin mennessä ongelma on korjattu
  • Vikatilanteet ratkaistaan viimeistään vuorokauden kuluessa (lukuun ottamatta laiterikkoja)

Kattava raportointi mahdollistaa yrityksesi IT-ympäristön kehittämisen

Raportoimme VSP IT Service Deskin tapahtumat asiakkaillemme kuukausittain sovitulla tavalla ja sovitussa laajuudessa. Raportointiin voidaan liittää myös kolmannet osapuolet (esim. ohjelmistotoimittajat). Asiakkaanamme saat kätevästi yhdellä raportilla kokonaiskuvan yrityksesi IT-palvelujen toimivuudesta ja vasteajoista sekä tärkeää tietoa liiketoimintaa tukevan IT-ympäristön kehittämiseen ja tehostamiseen.

Käyttöönotto työntekoa häiritsemättä

Palvelun käyttöönotto alkaa yrityksesi IT-ympäristön kartoituksella ja dokumentoinnilla, jonka jälkeen sovittuihin työasemiin asennetaan VSP:n etähallintaohjelmisto. Käyttäjätuki tuotetaan pääosin etähallintana VSP:n palvelukeskuksista käsin, tarvittaessa asiantuntijamme tulevat paikan päälle yritykseesi.

VSP IT Service Desk on 100 %:sesti kotimainen IT-käyttäjätuki. Asiakkaitamme ovat mm. st1 ja Valmet Automotive.

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella, tulemme mielellämme esittelemään palvelua tarkemmin.