Kotimaista IT-käyttäjätukea

VSP IT Service Desk on IT-ympäristön monikanavainen käyttäjätukipalvelu, joka tarjoaa apua yhden kontaktin periaatteella. Ratkaisu tarjoaa asiakkaan käyttöön uusinta teknologiaa ja ison joukon rautaisia ammattilaisia palveluna ja käyttäjäkohtaisella kuukausimaksulla, jolloin kulut on helppo ennakoida.

Tukipyynnön voi tehdä puhelimitse, sähköpostilla tai palveluportaalissa. VSP IT Service Desk toimii yhden kontaktin periaatteella ratkaisten asiakkaan tukipyyntöjä itse sekä koordinoiden niitä asiakkaan oman organisaation ja sen kumppaniverkoston välillä. Palvelupyynnöistä syntyy kattava raportti, joka tuo IT-tukitarpeet helposti näkyville auttaen asiakkaita tunnistamaan oman IT-ympäristönsä keskeiset kehityskohteet. Käyttäjien työasemille asennettavan etähallintaratkaisun käyttöönotto käy nopeasti työntekoa häiritsemättä ja sitä on helppo laajentaa asiakkaan muuttuvien tarpeiden mukaan. Palvelun tuottamisesta vastaavat koulutetut alan ammattilaiset ja prosessit perustuvat parhaisiin ITIL-käytäntöihin.

Lue lisää