Asiakastyytyväisyyskyselyn mukaan Protone on luotettava ja joustava yhteistyökumppani

Elokuussa tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn mukaan Protonen asiakkaat pitävät Protonea erityisesti luotettavana ja joustavana yhteistyökumppanina. Myös Protonen palveluiden laatua arvostetaan.

Pyysimme elokuussa asiakaitamme kertomaan, mitä mieltä he ovat palveluistamme ja miten voimme niitä kehittää. Asiakastyytyväisyyskysely lähetettiin 148 btob telemarkkinointi- ja 44 ulkoistettujen puhelinvastauspalveluiden asiakkaalle.

Vastauksista selvisi, että Protonea pidetään erityisesti luotettavana ja joustavana yhteistyökumppanina. Myös palveluidemme laatua arvostetaan.

Btob telemarkkinointiasiakkailta kysyimme mm. Kuinka tärkeänä he pitävät tapaamisten ja liidien laatua asteikolla 1-4? (1 = ei lainkaan tärkeä, 4 = erittäin tärkeä). Arvosanaksi tuli 3,96, eli asiakkaidemme mielestä tapaamisten ja liidien laatu on ehdottomasti tärkein osa-alue.

Myös asiakkaidemme suositteluinnokkuus oli mukavaa luettavaa. Lähes 62 % Protonen btob telemarkkinointiasiakkaista kertoi jo suositelleensa Protonen palveluita, kiitos kaikille!

Suuret kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, saimme paljon hyödyllistä palautetta, jonka pohjalta kehitysprojekteja on jo käynnissä.

protone_sloganlogo_nettiin2