Atk tuki kannattaa antaa ammattilaisen hoidettavaksi

Vähintään perustasoinen atk tuki alkaa olla tarpeen jo aivan pienissäkin yrityksissä. Tuen tarpeeseen havahdutaan edelleen valitettavan usein vasta siinä vaiheessa, kun akuutti ongelma jo hyydyttää yrityksen toiminnan ja siinä tilanteessa apua on hankala saada kovin pikaisesti. Atk ongelmien aiheuttamat välilliset kustannukset voivat kohota yllättävän suuriksi, jos esimerkiksi laskutusjärjestelmä kaatuu tai tilauksia ei saada eteenpäin.

Erityisesti pk-yritysten on järkevää ulkoistaa perustasoinen atk tuki alan ammattilaiselle, jolla on riittävät resurssit ja osaamista ongelmatilanteiden nopeaan ratkaisemiseen kustannustehokkaasti. Riittävän atk palvelun perustason tukitarpeisiin saa pienellä kuukausimaksulla. VSP:n tarjoama atk tuki voidaan hoitaa pääosin etähallintana, jolloin ongelmatilanteet hoituvat nopeasti useimmiten jo yhdellä puhelinsoitolla, tarvittaessa alan ammattilainen tulee paikan päälle. VSP:n atk palvelu, Rauha Service Desk, tarjoaa käyttäjille nopean ja tehokkaan avun kaikissa yleisimmissä tukitarpeissa, joita ovat mm. ohjelmisto-ongelmat, tulostusongelmat, etäyhteysongelmat, palvelinongelmat, tietoliikennekatkokset, salasanaongelmat sekä laiterikot.

Kiinnostuitko? Jätä meille yhteystietosi, niin otamme yhteyttä ja tulemme kertomaan lisää atk palveluistamme. Jätä yhteystietosi