Asiakaspalveluliiketoiminta kasvaa vahvasti

VSP on erikoistunut myynnillisen, syväosaamista vaativan monikanavaisen asiakaspalvelun tuottamiseen ja sen myötä yhtiön asiakaspalveluliiketoiminta on kasvanut viime vuosina 15-30 prosentin vuosivauhtia.

VSP:n keskeisiä contact center -palveluja ovat monikanavaisen asiakaspalvelun lisäksi erityisasiantuntija-, chat-, puhelinvaihde-, hälytys- ja vikapäivystys-, tilaus- ja ajanvaraus sekä toimiston taustatyöpalvelut. VSP hyödyntää toiminnassa alan kehittyneintä palvelukeskusteknologiaa ja yhtiöllä on useita työkaluja palvelun laadun mittaamiseen.

Liiketoiminta-alue työllistää Uudenkaupungin ja Turun palvelukeskuksissaan jo 185 alan ammattilaista ja palveluja tuotetaan kolmella kielellä ja 24/7 -periaatteella. Tänä vuonna liikevaihdon ennustetaan nousevan 6,5 miljoonaan euroon, jolloin kasvua syntyy yli 70 prosenttia vuoteen 2015 verrattuna.
– Pitkäaikaisia asiakkaitamme ovat monet oman toimialansa markkinajohtajat, kertoo VSP:n contact center -liiketoiminnasta vastaava liiketoimintajohtaja Simo Rosendahl.