Helpdesk

Nopeaa ja asiantuntevaa palvelua ongelmatilanteissa

Contact center -palvelukeskuksissamme tuotetaan myös teknistä tukipalvelua. Tukipalvelua voidaan tuottaa yrityksesi asiakkaille tai esimerkiksi alihankkijoille, jälleenmyyjille tai muille verkostokumppaneille. Tukipalvelua tuotamme sovittaessa kanavariippumattomasti ja 24/7-palveluajalla.

Toimiva tukipalvelu on arvokas lisä erityisesti verkkoasioinnille. Alati kehittyvä teknologia tuo haasteita sähköisten palvelujen käyttäjille ja tuottajille ja ongelmatilanteissa on tärkeää, että apua on saatavilla nopeasti ympäri vuorokauden.  Ohjeistamme tai autamme yrityksesi asiakkaita tai kumppaneita teknisten ongelmien ratkaisemisessa ja tarvittaessa välitämme tukipyynnöt eteenpäin sovitulle taholle, kuten esim. yrityksesi omille asiantuntijoille.

Voimme kirjata tukipyynnöt ja muut yhteydenotot yrityksesi omaan vikatikettijärjestelmään tai halutessasi saat tikettijärjestelmän käyttöösi palveluna meiltä. Raporteistamme saat arvokasta tietoa kontaktien määrästä ja syistä, mikä auttaa yritystäsi palvelujen edelleen kehittämisessä. Tekniseen tukeen voidaan yhdistää myös esimerkiksi lisäpalveluja koskeva neuvonta ja tilaukset, mikä antaa mahdollisuudet lisämyynnille myös teknisen tuen kautta.

VSP Contact Center yrityksesi kumppanina

  • yhtiö työllistää yli 300 osaajaa, 16 vuoden kokemus kanavariippumattoman asiakaspalvelun tuottamisesta
  • 20 prosenttia henkilöstöstä puhuu äidinkielenään ruotsia
  • isot ja viihtyisät palvelukeskukset Uudessakaupungissa ja Turussa
  • asiakkaana useita tunnettuja, oman alan johtavia yrityksiä Suomessa
  • yksi harvoista ICT-alan palveluyhtiöistä, jonka toiminta on kokonaan ISO 9001-laatusertifioitu
  • käytössämme on markkinajohtajan contact center –teknologia
  • meillä on erinomaiset työkalut palvelun laadun ja tehokkuuden mittaamiseen

Mikäli tarvitset vaativampaa IT-ympäristöihin liittyvää käyttäjätukea, tutustu VSP IT Service Desk -palveluumme