Haasteita uusien asiakkaiden hankinnassa?

VSP:n palveluilla voit maksimoida jopa huippumyyjiesi työajan tuottavuuden.

B-to-B eli yrityspäättäjille suunnattu telemarkkinointi mahdollistaa suurienkin kohderyhmien kontaktoinnin nopeasti, mutta silti henkilökohtaisesti. Laadukkailla contact center -palveluilla jätät muita kanavia varmemmin positiivisen ja yritykseltäsi kuulostavan muistijäljen tuotteistasi tai palveluistasi. Telemarkkinointi tuottaa  tutkitusti huomattavan määrän liidejä verrattuna muihin kanaviin ja se toimii myös kevyenä markkina-analyysinä; saat käyttöösi arvokasta tietoa suoraan kohderyhmältäsi.

Contact center -palvelut tarjoavat tuottavaa tukea erityisesti haastavaan uusasiakashankintaan. Kun annat telemarkkinoinnin ammattilaisten hoitaa potentiaalisten asiakkaiden ensikontaktoinnin, voi oma myyntiorganisaatiosi käyttää työaikansa tehokkaasti asiakkaiden tapaamiseen ja varsinaiseen kaupankäyntiin.

B-toB -telemarkkinointipalvelujamme ovat mm.

  • myyntikäyntien buukkaus
  • myyntivihjeiden keruu
  • asiakkuuksien hoito
  • tilaisuuksien kutsu- ja jälkisoitot

Lisäksi tuotamme sekä yrityksille että kuluttajille suunnattuja tutkimushaastatteluja sekä vähittäiskaupan päättäjille suunnattua asiakkuudenhoitoa ja palvelumyyntiä.