Inbound-palvelulla voit nostaa yrityksesi asiakaspalvelun uudelle tasolle

VSP tarjoaa laadukkaita inbound-palveluita eli ulkoistetun asiakaspalvelun tai vaihteenhoidon ratkaisuja yrityksille. Asiakaspalvelun ulkoistamisella voit lisätä asiakaspalvelusi laatua.

VSP:llä on erinomaiset työkalut palvelun laadun mittaamiseen. Panostamme jatkuvasti myös palvelun laadun kehittämiseen, jotta voimme tarjota yrityksesi asiakkaille aina erinomaisen palvelukokemuksen. Voit valita kokonaan ulkoistetun inbound-ratkaisun tai osittaisen ulkoistuksen, jolloin autamme yritystäsi silloin, kun oma asiakaspalvelusi tarvitsee lisäresursseja. Ulkoistettu inbound-palvelu on erinomainen ratkaisu mm. ruuhkahuippujen paikkaamiseen.

 

Inbound-palveluissa laatu ratkaisee

Asiakkaat odottavat tilanteesta riippumatta aina hyvää asiakaspalvelua. Heikko asiakaspalvelu johtaa yleensä siihen, että asiakas päätyy tilaamaan palvelun muualta. VSP:n inbound–palvelut takaavat tasaisen laatutason, sillä tasoa myös mitataan säännöllisesti. Laadunvarmistuksella palvelua on mahdollisuus jatkuvasti myös parantaa, jolloin asiakkaille voidaan tarjota entistäkin miellyttävämpi palvelukokemus. Kun ulkoistat inbound–palvelut meille, palvelemme asiakkaitasi aina nopeasti ja ammattitaitoisesti. Varmistamme, että asiakkaasi saavat parasta ja asiantuntevaa palvelua halutessasi vaikka kellon ympäri.

 

Ulkoistamalla lisäät puhelinasiakaspalvelun tehokkuutta

On hyvin tavallista, että asiakaspalvelun volyymin määrä vaihtelee kausittain. Toisinaan yhteydenottoja voi tulla ruuhkaksi asti ja toisinaan on hiljaisempaa. VSP:n inbound-palvelu joustaa tarpeen mukaan. Yllättäviin tilanteisiin voi olla vaikea varautua, joten tarjoamme näihin tilanteisiin sopivaa ylivuotopalvelua, jossa yhteydenotot ohjataan VSP:n asiakaspalveluammattilaisille vain silloin, kun yrityksesi omat resurssit eivät pysty vastaamaan kaikkiin saapuviin puheluihin. Palvelun taso ei kärsi edes sairastapausten sattuessa tai puhelinpalvelun ruuhkautuessa muusta syystä.

 

Käytössämme on alan huipputeknologia

VSP:llä on käytössään alan huipputeknologia, mikä mahdollistaa inbound–palvelujen tarjoamisen tehokkaasti ja jouhevasti. Saat käyttöösi paitsi alan markkinajohtajan contact center- ratkaisun, myös sen monipuoliset ja nykyaikaiset uudet ominaisuudet, kuten mm. internetin pikaviestiratkaisut sekä sosiaalisen median linkitykset inbound–palvelun tueksi. Nykyaikana sosiaalinen media ja internetin välityksellä käytettävät chatit asiakaspalvelussa yleistyvät kovaa vauhtia ja asiakkaat odottavat asiakaspalvelua myös verkossa. VSP tarjoaa erinomaiset ratkaisut asiakaspalvelun laajentamiseksi puhelimesta myös internetiin.

VSP:n inbound-palveluja ovat monikanavainen asiakaspalvelu, vaihdepalvelu, vikailmoitusten ja -tilausten vastaanotto sekä back office –palvelut.