Käytämme alan viimeisintä teknologiaa puhelinpalvelussamme

Hyödynnämme puhelinpalveluissamme SAP BCM -teknologiaa, joka mahdollistaa sen, että palvelujärjestelmäämme on helppo liittää muita sovelluksia. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että puhelinpalvelumme voidaan integroida yrityksessäsi jo olemassa olevaan puhelinpalvelujärjestelmään.  Mikäli yritykselläsi siis on jo puhelinpalvelu, mutta kaipaat lisäresursseja sen hallintaan, voimme liittää järjestelmämme toisiinsa. Tällöin meidän asiakaspalvelijamme täydentävät yrityksesi resursointia, kun tilanne sitä vaatii. Joustavan ja alan huipputeknologiaan perustuvan järjestelmän ansiosta pystymme tarjoamaan sujuvaa ja tilannekohtaista Inbound -palvelua yrityksellesi. Yrityksesi voi hyödyntää lisäksi nykyaikaisia viestintäratkaisujamme.

Voit myös ulkoistaa puhelinpalvelusi meille kokonaan, jolloin pidämme huolen siitä, että asiakkaasi saa aina parasta palvelua.  Seuraamme tarkasti puhelinpalvelumme laatua ja tasoa. Tallennamme Inbound -puheluita, seuraamme puheluvolyymeja ja vastausaikoja tarkasti, keräämme asiakaspalautetta ja suoritamme laadunvalvontaa haluttaessa myös Mystery Calling -ratkaisulla. Mystery Calling tarjoaa mahdollisuuden puhelinpalvelun laadun syvällisempään tarkasteluun. Koulutetut henkilöt tekevät testisoittoja tavallisen asiakkaan roolissa ja antavat yksityiskohtaista tietoa puhelinpalvelun tasosta.

On hyvin tärkeää, että erilaiset asiakkaat otetaan huomioon Inbound -palvelua suunniteltaessa. Meidän kauttamme saat asiakaspalvelua eri kielillä. Asiakas saa positiivisen kuvan ja hyvän mielen, kun hän saa asianmukaista palvelua itselleen sopivalla kielellä ja tavalla. Tarjoamme yrityksellesi joustavia, kustannustehokkaita ja ennen kaikkea asiakaslähtöisiä Inbound -palveluratkaisuja.

Meidän kanssamme teet myös reilun sopimuksen, sillä laskuumme ei sisälly mitään piilokustannuksia. Laskutamme palveluista todellisen volyymin mukaan. Mikäli tarvitset toisinaan vähemmän puhelinpalvelua ja toisinaan enemmän, kulut joustavat sen mukaisesti. Maksat siis ainoastaan siitä, mitä käytät. Tästä syystä tarjoamamme palvelut ovat erittäin kustannustehokkaita. Helpotamme yrityksesi arkea, sillä mukaudumme muutostilanteisiin nopeasti, jolloin saat vapautettua yrityksesi resursseja tilanteen vaatiessa muuhun käyttöön. Meillä resurssit joustavat puhelinpalveluun kohdistuvan volyymin mukaan.

Ota yhteyttä, niin kartoitetaan Inbound -puhelinpalveluiden tarpeesi yhdessä!