Kutsusoitto on arvokasta markkinointia tapahtumalle

Tilaisuuksia tarjotaan nykyään eri tahoilta runsaasti. Osaa kutsuista ei moni kiireinen päättäjä ennätä vilkaista lainkaan. Tästä syystä kutsusoitot ovat olennainen osa tapahtuman markkinointia. Kun päättäjä tavoitetaan henkilökohtaisesti, saa tapahtumasi takuulla sen ansaitseman huomion.

Protonella on vuosien kokemus kutsuprosessien läpiviennistä vaativillekin kohderyhmille. Teemme asiakkaamme kanssa tiivistä yhteistyötä. Vaikka tapahtuma ei kaikille kutsuvieraille ajankohtansa puolesta sillä kertaa sopisikaan, on asiakkaaseen luotu kontakti, joka saattaa hyvällä hoidolla lämmetä liidiksi.

Kutsusoittoihin voidaan liittää mukaan myös prospektointia ja yhteystietojen päivittämistä. Kutsupuhelu voi näin ollen olla myös tilannekatsaus, jolloin myynti saa ajantasaista ja arvokasta tietoa asiakkaiden ajatuksista.

Tilaisuuden tullessa aja asiaasi ajoissa

Edelleen tyypillistä on, että kutsusoittojen käynnistämistä ryhdytään pohtimaan siinä vaiheessa, kun ilmoittautumisia ei ole tullut riittävästi. Onneksi yhä useammin kutsusoitot otetaan mukaan jo tapahtuman  markkinointisuunnitelmaan. Kutsusoitoilla voidaan myös kerätä arvokasta tietoa tapahtuman sisällön viime hetken viilauksia varten.

Mitä pidempään hiekka tapahtumajärjestäjän tiimalasissa ehtii valua, sitä haastavampaa on myös viestiä viedä eteenpäin. Toisaalta, liian aikaisinkaan ei saa aloittaa, sillä silloin kutsuvieraat eivät halua vielä lyödä ilmoittautumista lukkoon. Oikea ajoitus on siis onnistumisen edellytys.

Ukko-ja-karttakeppi1-210x300