Laadukasta asiakaspalvelua puhelinpalvelumme avulla

VSP tarjoaa luotettavaa puhelinpalvelua yrityksille. Inboundilla tarkoitetaan sitä, että asiakkaat ottavat yhteyttä yritykseen, eikä toisin päin.  Voit ulkoistaa yrityksesi puhelinpalvelut kuten puhelinasiakaspalvelun, vaihteenhoidon, tilauspalvelun tai vikailmoitusten vastaanoton meille. Palvelumme helpottaa ja tehostaa yrityksesi arkea. Hoidamme puhelinpalvelusi luotettavasti ja ammattitaidolla.

Puhelinpalveluiden ulkoistaminen säästää yrityksesi henkilöstön aikaa, jolloin voitte keskittyä täysin omaan ydinliiketoimintaanne. Palvelemme niin suuria kuin pieniäkin yrityksiä useilta toimialoilta ja löydämme varmasti juuri sinun yrityksellesi parhaiten soveltuvan puhelinpalveluratkaisun. Voit luottaa siihen, että palvelemme asiakkaitasi hyvin, sillä meillä on yli 12 vuoden kokemus Inbound -palveluiden tarjoajana. Meillä on vakiintunut henkilökunta ja työntekijämme ovat rautaisia alan ammattilaisia.

Monilla meistä on ikäviä kokemuksia yritysten asiakaspalvelunumeroon soittamisesta: pitkiä jonotusaikoja ja tylyä kohtelua. Tämä johtuu usein siitä, että puhelinpalvelijat vaihtuvat usein tai palvelevat asiakkaita puhelimitse muiden töiden ohessa kiireellä. Meillä on erittäin alhainen henkilökunnan vaihtuvuus ja puhelinpalvelijat koulutetaan tehtäväänsä. Ammattilaisemme osaavat toimia kohteliaasti hankalissakin asiakaspalvelutilanteissa, meillä asiakkaasi ovat hyvissä käsissä. Palvelemme asiakkaitasi myös eri kielillä; asiakaspalvelumme sujuu niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksikin.  On tärkeää, että puhelinpalveluita tarjotaan eri kielillä, jotta jokainen asiakas tulee palvelluksi ymmärrettävästi.

Kun ulkoistat Inbound -palvelusi meille, varmistat samalla, että asiakkaasi ovat tyytyväisiä yrityksesi puhelinpalveluun.  Me noudatamme yrityksesi palvelustrategiaa ja hoidamme asiakaspalvelusi sen mukaisesti.  Suunnittelemme yhdessä, missä laajuudessa annamme tukea ja neuvoja asiakkaillesi ja millä tavoin palvelu käytännössä toteutetaan. Voit ulkoistaa inbound -puhelinpalvelusi meille kokonaan tai vain osittain. Osittaisella ulkoistamisella varmistat, että puhelinasiakaspalvelusi jonotusaika ei veny liian pitkäksi. Kun omat puhelinneuvojasi ovat varattuina tai resursseissa on vajetta esimerkiksi lomien aikana, puhelut ohjautuvat meille.  Pidämme huolen, että asiakkaasi saa palvelua mahdollisimman nopeasti kaikissa tilanteissa.