Lähes kolmasosa (27 %) läpiviedyistä keskusteluista johti sovittuun tapaamiseen HPK:n pilottiprojektissa

HPK_Markkinointi_CMYK_2008Lähes kolmasosa (27 %) läpiviedyistä keskusteluista johti sovittuun tapaamiseen HPK:n pilottiprojektissa

Hämeenlinnan vanha ja perinteikäs jäähalli on parhaillaan ison uudistuksen alla. Sekä pelaajien että katsojien olosuhteet ja viihtyvyys paranevat merkittävästi kun jäähalli muuttuu Patria-areenaksi. Uudistuksen yhteydessä vanhat sisätilat kunnostetaan ja areenaa laajennetaan. Uudet tilat palvelevat entistä paremmin myös yritysasiakkaita.

Valmistuttuaan Patria-areena on viihtyisä ja laadukas paikka, joka jääkiekko-otteluiden lisäksi soveltuu erityisen hyvin myös erilaisten yritystilaisuuksien ja juhlien näyttämöksi. Ruokailujen ja muiden tarjoilujen järjestäminen on entistä helpompaa, sillä Patria-areenan pohjoispäätyyn aukeaa noin satapaikkainen ravintola. Lisäksi aitioiden määrä kasvaa neljästätoista kahteenkymmeneenkolmeen.

HPK tarjoaa yritysasiakkailleen myös mahdollisuuden tehdä yrityksen identiteettiä ja imagoa tunnetuksi. SM-liiga on ylivoimaisesti katsotuin urheilusarja Suomessa. HPK:n kotiotteluissa käy kauden aikana keskimäärin 100 000 katsojaa.

HPK ja Protone aloittivat yhteistyön kevään lopulla uusasiakashankinnan ja käyntibuukkauksen merkeissä

Tavoitteena oli päästä kertomaan Hämeenlinnan seudun yrityksille uudistuvista tiloista ja palveluista sekä keskustelemaan muutenkin yhteistyömahdollisuuksista. Kohderyhmä valittiin lähes toimialariippumattomasti, mukaan otettiin ennakkoluulottomasti sekä julkisen että yksityisen sektorin toimijoita, niin valmistavaa teollisuutta kuin palvelualojenkin yrityksiä.

Yhteistyö alkoi lupaavasti, sillä pilottiprojektissa 27 % läpiviedyistä keskusteluista johti sovittuun tapaamiseen.

– Tapaamisista on tullut myös mukavasti kauppaa. Vaikka tapaamiset ovat olleet hyvin erityyppisiä, niin kaikissa on päästy keskustelemaan yhteistyömahdollisuuksista, kertoo HPK:n myyntipäällikkö Mika Kannisto.

– Yhteistyön jatkamisesta päätettiin jo hyvissä ajoin ennen pilottiprojektin päättymistä. Olemme kokeneet yhteistyön Protonen kanssa helpottavan uusasiakashankintaamme ja uskomme sen tuovan todelliset edut esille vasta tulevaisuudessa, jolloin olemme saavuttaneet uusien yhteistyökumppaneidemme luottamuksen parhaana mahdollisena kanavana tehdä itseään tunnetuksi.

– Kontaktointiin liittyvän raportoinnin koemme myös tärkeäksi seurantavälineeksi esimerkiksi tapauksissa, joissa tapaamista ei syystä tai toisesta saada buukattua, Kannisto jatkaa.