Lippupalvelu luottaa Protoneen

Lippupalvelu-150x49

 

Lippupalvelu on ulkoistanut kuluttajille suunnatun puhelinasiakaspalvelunsa Protonen hoitoon. Hyvin toiminut yhteistyö sekä laadukas palvelu tuottavat tulosta, sillä yhteistyön laajentamista suunnitellaan jo muihinkin osa-alueisiin.

Lippupalvelu kilpailutti viime vuonna useamman puhelinpalvelutoimijan, joista parhaiten LP:n haasteisiin pystyi vastaamaan Protone. Vuoden alusta yksityisasiakkaiden puhelinasiakaspalvelu onkin ollut Protonen henkilökunnan vastuulla Uudessakaupungissa.

– Meille on tärkeää, että he hoitavat asiakkaitamme kuin omiaan, Lippupalvelun asiakaspalvelupäällikkö Minna Koukkari kertoo.

Lippupalvelun asiakkaista suuri osa haluaa henkilökohtaista palvelua hankkiessaan lippuja ja kaivatessaan tietoa tilaisuuksista. Monille puhelin on joustavin tapa hoitaa asiansa. Puhelinpalvelun täytyy silloin olla yrityksen ’kuuloista ja näköistä’, sillä puhelinkeskustelu on usein asiakkaan ainoa kontakti Lippupalveluun.

– Kun annamme näinkin suuren osan kanssakäymisestämme kuluttajien kanssa kolmannen osapuolen hoidettavaksi, vaatii se molemmilta suurta sitoutumista ja saumatonta yhteistyötä, toteaa Koukkari.

Selkeät tavoitteet ja kunnon perehdyttäminen

Ennen vuoden vaihdetta Lippupalvelu järjesti Protonen henkilöstölle koulutuksen yrityksen historiasta, toimintatavasta, säännöistä ja järjestelmästä. Yhteistyön käynnistysviikonloppuna Koukkari oli kollegansa kanssa puhelinpalvelun tukena.

– Protonessa asiakaspalveluvalmennus on erittäin hyvin hoidossa. Panimme tyytyväisenä merkille erityisesti käynnistysviikonloppuna, kuinka hyvin Protonen henkilöstö omaksui kaiken tiedon nopeasti ja heti alusta alkaen hommat lähtivät sujumaan erittäin hyvin, Koukkari muistelee.

– Meille oli tärkeää, että yhteistyökumppanin muutos ei näkynyt asiakkaillemme – palvelu pysyi laadukkaana vaihdon aikanakin.

Vaikka Lippupalvelussa seurataan koko ajan erilaisten lukujen avulla myynnin kehitystä, on yksi tavoite kuitenkin ylitse muiden.

– Tärkeintä meille on se, että asiakkaat saavat laadukasta ja asiantuntevaa palvelua. Heidän kysymyksiinsä vastataan asiantuntevasti ja he saavat lippunsa ajallaan ja vaivattomasti.

Pitkäaikaista yhteistyötä – kakkua ja villasukkia

Lippupalvelun asiakaspalvelupäällikkö Minna Koukkari arvostaa sitä, että Protonessa suhtaudutaan yhteistyön kehittämiseen ammattimaisesti ja antaumuksella. Puhelinpalvelun käynnistämisen sujuvuus kertoi myös siitä, kuinka ammattimaista Protonen henkilöstö on.

– Olemme olleet Protoneen erittäin tyytyväisiä ja yhteistyön odotetaan muodostuvan pitkäaikaiseksi ja jatkuvasti kehittyväksi. Olemme myös keskustelleet mahdollisuuksista yhteistyön laajentamisesta muihinkin osa-alueisiin, Koukkari paljastaa.

Lippupalvelusta kerrotaan, että asiakaspuhelinpalvelu ei ole saanut yhtään negatiivista palautetta, mutta yhdeltä asiakkaalta poikkeuksellisen kiitoksen.

– Eräs asiakas halusi kiittää poikkeuksellisen hyvästä palvelusta lähettämällä itse leipomansa kakun ja käsin kudotut villasukat häntä palvelleelle asiakasneuvojalle, Koukkari kertoo.

Asiakaspalvelupäällikkö Koukkari suosittelee Protonea mielellään myös muille yrityksille, jotka tarvitsevat luotettavaa ja palvelulähtöistä yhteistyökumppania.

Lisätietoja:

Lippupalvelu

www.lippupalvelu.fi

Asiakaspalvelupäällikkö

Minna Koukkari

minna.koukkari@lippupalvelu.fi