Luotettavaa, asiantuntevaa ja ripeää puhelinasiakaspalvelua

Paywayn Parkit-pysäköintimaksujärjestelmä on kätevä tapa maksaa pysäköinnistä välittömästi auton pysäköinnin jälkeen. Parkit-palvelua käyttävät niin yksityiset autoilijat kuin yrityksetkin. Protone on hoitanut Paywayn puhelinasiakaspalvelua jo kuuden vuoden ajan.

ysäköinnin aloitus ja lopetus soitetaan automaattiin, muissa asioissa palvelee puhelinasiakaspalvelu. Parkit-palvelun asiakaspalveluun tulevat soitot koskevat laajalti palvelun käyttöä ja laskutusta. Asiakas saattaa kaivata pysäköinnissä tarvittavaa aluekoodia, käyttöohjetta tai tarraa, jolla pysäköinnin valvojalle osoitetaan palvelun käyttö.

Asiakaspalvelijalta vaaditaan paitsi laajaa tietopohjaa kattavan pysäköintipalvelun toiminnasta myös ripeää toimintaa, sillä usein asiakas on juuri pysäköimässä autoaan eikä hänellä ole aikaa odotteluun.

Asiakkaat ovat tyytyväisiä palveluun

Tietotaito ei kuitenkaan synny tyhjästä. Kaikki Protonen Parkit-asiakaspalvelijat koulutetaan tehtävään. Koulutus pitää sisällään Parkit-palveluun ja Paywayn järjestelmiin tutustumisen.

-Asiakkaamme ovat olleet erittäin tyytyväisiä paitsi itse Parkit-palveluun myös puhelinasiakaspalveluumme. Palautteesta päätelleen Protonen asiakaspalvelijat ovat omaksuneet palvelumme hyvin, kertoo Helena Alku, Payway Oy:n support manager.

Puhelinpalvelu on kiinteä osa palvelua

Puhelinasiakaspalvelu täydentää Parkit-palvelua tuoden siihen ihmisen äänen. Ongelmien ilmetessä on tärkeää, että autoilija saa nopeasti apua ihmiseltä, sillä kaikissa kysymyksissä automaateista ei ole apua. Puhelinasiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 7-21.

-Puhelinpalvelun ulkoistaminen säästää omia resurssejamme. Luotamme Protonen asiakaspalvelijoiden ammattitaitoon ja siihen että asiakkaat saavat nopeasti avun ongelmiinsa aamusta iltaan, Helena Alku kertoo.

 

ep_header_logotype