Prospektointi on liiketoiminnan kasvattamisen avain

Tarjoamme yrityksille monikanavaista prospektointia eli uusien asiakkaiden systemaattista hankintaa kumppanuusperiaatteella. Tuottava prospektointi vaatii hyviä vuorovaikutustaitoja, myyntihenkisyyttä sekä asiakaspalvelualttiutta. VSP:n koulutetuilta ja kokeneilta työntekijöiltä löytyvät kaikki edellä mainitut ominaisuudet. Valitsemme osaajat joukkoihimme tarkoin, sillä uskomme, että monia asioita voi oppia, mutta palveluhenkisyys on pääosin synnynnäistä eli se kumpuaa ihmisestä itsestään. Prospektointiin pitää aina valmistautua hyvin, jotta tuotetuntemus on korkea. Koulutamme henkilökuntamme tuntemaan yrityksesi tuotteet ja palvelut läpikotaisin, jotta voimme antaa potentiaalisille asiakkaillesi mahdollisimman kattavan kuvan tarjonnasta.

Prospektoinnilla lisää myyntiä kustannustehokkaasti

Ulkoistamalla prospekstoinnin kokeneelle kumppanille voit lisätä tehokkaasti myyntiä ja säästää samalla resursseja. Oman yrityksen myyntiorganisaatiolla menee usein tolkuttomasti aikaa prospektointiin puhelimitse, vaikka resurssit tulisi keskittää asiakastapaamisiin ja kauppojen solmimiseen. Uusien asiakkaiden hankintaa ei kuitenkaan saa unohtaa, mikäli mielii pitää liiketoiminnan kasvussa. Ratkaisuksi tarjoamme myynnin tuen palveluita vuosien kokemuksella. Oma myyntiorganisaatiosi voi keskittyä olennaiseen, kun annat ammattilaistemme hoitaa puhelimitse tapahtuvan potentiaaliseulonnan puolestasi.

Prospektointi soveltuu sekä jatkuvaan uusien asiakkaiden hankintaan että kampanjoihin. Monikanavaisen palvelukonseptimme ansiosta telemarkkinoinnin rinnalle voidaan integroida muitakin yhteydenottokanavia. Monikanavainen prospektointi tuottaa selkeitä tuloksia ja mahdollistaa markkinoinnin suuntaamisen laajoillekin kohderyhmille kustannustehokkaasti.

Kohdennettu prospektointi tuo tuloksia

Uusasiakashankinta on sitä tehokkaampaa, mitä paremmin tunnet kohderyhmäsi. Kaikki kampanjat eivät pure kaikkiin. Markkinoinnissa avainasemassa onkin kohdentaminen, jotta mainonta suunnataan oikein. Kohderyhmän huolellisella valinnalla saadaan parhaat tulokset myös prospektoinnissa. VSP:n asiantuntijat tuntevat asiakashankinnan kaikki prosessit erinomaisesti pitkän kokemuksen ansiosta, joten voit huoletta antaa myös kohdennuksen ammattilaistemme hoitoon. Valitsemme uudet kontaktit tarkkaan ja hyödynnämme samalla kertynyttä tietoa aiemmista kontakteista. Kun markkinointi on oikein kohdennettua, liidien määrä lisääntyy ja liidit tulevat aidosti kiinnostuneilta asiakkailta.

Hyödynnä myynnin resurssit oikein

Myyjät eivät välttämättä ehdi keskittyä uusien asiakkaiden hankintaan lainkaan, kun päivät kuluvat olemassa olevien asiakassuhteiden ylläpitoon. Ulkoistaminen on erinomainen ja kustannustehokas ratkaisu; anna ammattilaistemme hoitaa prospektointi puolestasi ja vapauta oman henkilökuntasi aika tärkeimpien työtehtävien hoitamiseen.