Protone ja Benemen yhteistyöhön – Kommunikaatioratkaisut sisältävät jatkossa myös puhelinvälityspalvelut

benemenfinal

 

Yritysten kommunikaatioratkaisuihin erikoistunut Benemen laajensi palveluvalikoimaansa henkilöpalvelun puolelle. Benemenin asiakkaat voivat täydentää puhelinjärjestelmänsä nyt myös ulkoistetulla asiakaspalvelulla.

Benemen solmi vuoden alussa Protonen kanssa yhteistyösopimuksen henkilöpalveluiden ulkoistamisesta. Benemenin ratkaisut ovat tähän saakka sisältäneet kattavat kommunikaatiopalvelut, muun muassa yrityspuhelinjärjestelmän, liittymä- ja liikennepalvelut, GSM-vaihteen, Contact Centerin, sekä Help Deskin. Nyt asiakkaat saavat kommunikointijärjestelmien lisäksi puhelinpalvelun yhdeltä luukulta. Sopimuksia uusien asiakasyritysten kanssa tehdään jo ympäri Suomen.

– Meille oli tärkeää, että puheluliikennettä hoitavat motivoituneet ja palveluhaluiset henkilöt. Tutkimme markkinat huolellisesti, sillä halusimme itsemme kaltaisen dynaamisen, joustavan ja luotettavan sekä työnantajavelvoitteistaan huolehtivan kumppanin. Protone istui näihin ominaisuuksiin mielestämme hyvin, Benemen Oy:n toimitusjohtaja Jarmo Purontaus kertoo.

Ammattitaitoista asiakaspalvelua

Puhelunvälityksen hoitaminen aiheuttaa monissa yrityksissä päänvaivaa. Niukoin resurssein hoidettu asiakaspalvelu koetaan usein vastenmieliseksi työksi, joka vie turhaan aikaa yrityksen ydinosaamisen alueelta. – Puhelunvälittäjä luo asiakkaalle kuitenkin ensivaikutelman yrityksestä, joten palvelun laatuunkin on syytä kiinnittää huomiota, Benemenin Jarmo Purontaus muistuttaa. Siksi Benemen halusi parantaa entisestään asiakkaittensa puhelinpalveluja.

Benemenin asiakkaat voivat itse määritellä, milloin he käyttävät puhelinvälityspalvelua. Palvelua tarjotaan suomen, ruotsin ja englannin kielellä. Ulkoistettuna voidaan hoitaa myös tilausten vastaanotto, ilmoittautumiset sekä erilaiset neuvontatehtävät. – Protonen puhelunvälittäjillä on käytössään asiakasyrityksemme järjestelmä, josta he saavat työnsä tueksi reaaliaikaista tietoa asiakasyrityksestä.

Saapuneet puhelut voidaan erotella monipuolisin kriteerein muusta kontaktivirrasta eli puheluista voi ulkoistaa vain tietyn osan. – Perinteisellä tekniikalla tämä ei olisi mahdollista, Purontaus selventää.

Lisätietoa:

Jarmo Purontaus
050-5501500
jarmo.purontaus@benemen.com