Syövätkö IT-ongelmat yrityksesi tuottavuuden?

Hanki kotimainen IT-käyttäjätuki ja vapauta resurssit tuottavaan työhön.

Tietojärjestelmäongelmien aiheuttama ajanhukka on arkipäivää lähes kaikissa yrityksissä. Jos yhdeltä henkilöltä hukkaantuu työaikaa ongelmien parissa vaikkapa 40 tuntia vuodessa eli alle tunti viikossa, tarkoittaa se 10 hengen yrityksessä yhteensä jo 400 tuottamatonta työtuntia vuodessa. Toimiva IT-käyttäjätuki voi vähentää merkittävästi hukkaan heitettyjä työtunteja.

IT-ongelmia aiheuttavat yleisimmin ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät, tulostaminen, etä- ja tietoliikenneyhteydet, salasanat ja laitteet. Ongelmien todellisen määrän ja laadun selvittämisestä on usein merkittävästi hyötyä toiminnan kehittämiselle, mutta valitettavan harvalla yrityksellä on siihen työkaluja. Kustannustehokkain ratkaisu voi löytyä asiaan vihkiytyneeltä kumppanilta. VSP tarjoaa modernit raportointiratkaisut ja vuosien kokemuksen IT-käyttäjätukeen.

Ongelmatilanteissa apua tarvitaan pikaisesti. Toimiva IT-käyttäjätuki voi olla merkittävä apu paitsi tuottavuuden parantamisessa, myös työtyytyväisyyden lisäämisessä. Lähes jokaisella lienee kokemusta ahdistavista tilanteista, joissa kiire tai deadline painaa päälle, mutta mikään ei toimi.

VSP IT Service Deskistä henkilöstösi saa apua nopeasti ja vaivattomasti yhdellä puhelinsoitolla. Tavoitteena on vastata tukipyyntöihin alle minuutissa ja ongelmista keskimäärin 80 prosenttia ratkaistaan jo ensikontaktilla. Palvelua tuotetaan työasemille asennettavan etähallintaohjelmiston avulla VSP:n palvelukeskuksista käsin. Käyttäjä saa aina henkilökohtaista palvelua ja tukipyynnön voi tehdä puhelimitse tai sähköpostitse. Palvelusta vastaavat koulutetut ammattilaiset. Palvelussa on käyttäjäkohtainen kiinteä kuukausimaksu, jolloin kulut on helppo budjetoida ja ennakoida. VSP mittaa jatkuvasti IT-tuen laatua ja nopeutta. Asiakas saa kuukausittaisen raportin tukipyynnöistään määrineen ja ratkaisuaikoineen. Tämä tarjoaa tärkeää tietoa yrityksen ICT-ympäristön laadunvalvontaan sekä kehittämiseen.

VSP IT Service Desk on 100 %:sesti kotimainen IT-käyttäjätuki. Asiakkaitamme ovat mm. st1 ja Valmet Automotive.

Lue lisää ja jätä yhteydenottopyyntö