Telemarkkinointi on osaajan laji

Telemarkkinoinnissa on paljon vahvuuksia. Se on keino saada haluttu viesti tehokkaasti ja varmasti perille halutulle kohderyhmälle ja kohderyhmälle jää myös muita kanavia varmemmin muistijälki tuotteesta tai palvelusta. Telemarkkinoinnista saadaan liidejä eli myyntivihjeitä tutkitusti huomattava määrä verrattuna muihin kanaviin ja se toimii myös kevyenä markkina-analyysinä sekä motivaattorina omalle myyntiorganisaatiolle.

Hyvää tulosta ei kuitenkaan synny, jos perustyötä ei osata tehdä oikein.

Alla muutama huomionarvoinen vinkki, kun ostat telemarkkinointipalveluja

  • Aseta mittarit ja tavoitteet oikein – hyvät telemarkkinoinnin tulokset eivät takaa hyvää kaupallista tulosta, mikäli liidit eivät ole aidosti potentiaalisia ostajia yrityksesi tuotteille tai palveluille
  • Telemarkkinointi on yksikkökustannuksiltaan suhteellisen kallis kanava; panosta kohderyhmien valintaan ja kohdentamiseen (hyödynnä tarvittaessa alan ammattilaisia myös tässä työssä)
  • Luo uusasiakashankinnastasi systemaattinen, jatkuva prosessi yksittäisten kampanjoiden sijaan

VSP toteuttaa B-to-B -telemarkkinoinnin keinoin mm. asiakastapaamisten buukkausta, asiakkuudenhoitoa sekä tilaisuuksien kutsu- ja jälkisoittoja. Tarjoamme palveluja jo yli 13 vuoden kokemuksella ja olemme erityisen tunnettuja laadukkaasta projekti- ja prosessijohtamisesta. Asiakkaanamme pääset hyötymään myös alan kehittyneimmästä teknologiasta.

Kiinnostuitko? Jätä yhteydenottopyyntö, tulemme mielellämme kertomaan telemarkkinointipalveluistamme lisää.