Ulkoistettu puhelinvaihde mahdollistaa joustavat palveluajat

Voit ulkoistaa puhelinvaihteesi hoitamisen meille kokonaan tai osittain silloin, kun oma henkilökuntasi ei voi tai ehdi vastaamaan kaikkiin puheluihin. Ulkoistettu puhelinvaihde sopii erityisesti yritykselle, joka haluaa olla tavoitettavissa vuorokauden jokaisena tuntina tai joka haluaa pitää vastausajat mahdollisimman lyhyinä myös ruuhkatilanteissa. VSP:n puhelinvaihde yhdistää saapuvat puhelut oikeille henkilöille tai välittää soittopyynnöt tekstiviestillä tai sähköpostitse.

Ulkoistettu puhelinvaihde mahdollistaa joustavat palveluajat

Ulkoistetun puhelinvaihteen yksi eduista on se, että voimme sopia joustavasti puhelinvaihteen palveluajoista. Puhelinvaihde palvelee asiakkaitasi halutessasi myös iltaisin ja viikonloppuisin. Tarjoamme laadukasta vaihdepalvelua asiakkaillesi juuri silloin, kun he sitä haluavat. Puhelinvaihde on mahdollista ulkoistaa esimerkiksi lomakausina, ruuhkatilanteissa tai vaihtoehtoisesti kokonaan. Ulkoistamalla saat puhelinvaihteeseen lisäresursseja joustavasti silloin, kun niitä tarvitset. Yllättäviin tilanteisiin voi olla vaikeaa varautua oman henkilökunnan puitteissa, jolloin VSP:n vaihdepalvelu on erinomainen ratkaisu.

Ulkoistamalla puhelinvaihteen voit nostaa palvelutasoa

Palvelun laatu on meille ykkösasia ja voit luottaa siihen, että asiakkaasi ovat hyvissä käsissä. Asiakaspalvelijamme ovat kokeneita alan ammattilaisia ja henkilökunnan vaihtuvuus on meillä pientä verrattuna moniin muihin alan yrityksiin. Pidämme huolta henkilöstöstämme, sillä tiedämme, että tyytyväinen asiakaspalvelija voi tarjota parempaa palvelua myös asiakkaille. Pidämme huolen siitä, että ulkoistettu puhelinvaihde kuulostaa aina kyseessä olevalta yritykseltä. Puhelinvaihteenhoitajat saavat kattavan perehdytyksen yrityksen toimintaan ja tuotteisiin, jotta he osaavat palvella asiakkaita ammattimaisesti kaikissa tilanteissa.

Mittaamme jatkuvasti palvelumme laatua

Voimme taata parhaan palvelutason ja sen kehittämisen mittaamalla palvelutasoa erilaisten menetelmien avulla. Puhelut voidaan esimerkiksi tallentaa ja toimittaa tilaajalle; aitojen asiakaspalvelutilanteiden kuunteleminen antaa parhaan kuvan palvelun laadusta. Voimme lähettää esim. tietyn määrän tallenteita vaikka kuukausittain kuunneltavaksi, jolloin yritys saa hyvän käsityksen siitä, vastaako puhelinvaihteen palvelu varmasti yrityksen toivomaa tasoa.

Voimme toteuttaa myös palvelutason mittausta kysymällä suoraan loppuasiakkaalta, minkälainen palvelukokemus hänelle jäi puhelinasiakaspalvelusta. Kyselyt voidaan toteuttaa esim. tekstiviestillä. Tämä myös sitouttaa loppuasiakasta ja luo samalla positiivista ja laadukasta mielikuvaa yrityksestä. Palaute voidaan helposti yhdistää tiettyyn palvelutilanteeseen tai asiakaspalvelijaan.

Yritys voi käyttää myös ns. mystery call -palvelua, joissa koesoittaja esittää aitoa asiakasta ja arvioi puhelinvaihteen palvelun tasoa oman palvelukokemuksensa kautta. Soittajat ovat koulutettuja tutkijoita, jotka arvioivat palvelua objektiivisesti asetettujen kriteerien mukaan. Laadunseurannan avulla voimme varmistaa, että puhelinvaihde tarjoaa loppuasiakkaille parasta palvelua kaikissa tilanteissa.