Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT-palvelut
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Tietoliikenne
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT-palvelut
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Tietoliikenne
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Kieli:
Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo

ICT-alan lakko jatkuu

Ammattiliitto Pro hylkäsi jo toisen ICT-alan sovintoesityksen. Uusi lakko alkoi maanantaina 9.5. klo 6 ja päättyy sunnuntaina 22.5. klo 23.59. VSP pyrkii edelleen kaikin käytössään olevin keinoin minimoimaan lakon vaikutuksia asiakkailleen.

Palvelualojen työnantajat Palta ja Ammattiliitto Pro antoivat sunnuntaina 8.5. vastauksensa sovittelija Jukka Ahtelan 6.5. tekemään ICT-alan toimihenkilöiden sovintoesitykseen. Pro hylkäsi sovintoesityksen jo toistamiseen, Palta sen sijaan olisi ollut valmis sovintoesityksen jo hyväksymään.  Sovintoesityksen hylkäämisen vuoksi Pron ilmoittama lakko alalla jatkuu 22.5. saakka.

VSP tekee edelleen erilaisin varajärjestelyin kaikkensa, jotta se voi mahdollisuuksiensa mukaan minimoida lakosta asiakkaille aiheutuvaa haittaa. Työtaistelu aiheuttaa kuitenkin viiveitä mm. VSP:n vikapalvelussa, IT-käyttäjätukipalveluissa, laskutuksessa, tilausten käsittelyssä, toimituksissa sekä palvelujen muutostilauksissa. Lakolla voi olla vaikutuksia myös VSP:n toimittamien palveluiden viankorjauksen vasteaikoihin. 

VSP pyrkii kuitenkin kaikin käytössään olevin keinoin varmistamaan asiakassopimusten mukaisten palvelujen ja palvelutasojen toteutumisen lakosta huolimatta. 

Asiakkaille ilmoitetut palvelukanavat toimivat toistaiseksi normaalisti, mutta yhteydenottojen vastaus- ja käsittelyajoissa saattaa esiintyä viiveitä.

OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot