Automaatiolla tehoa monikanavaiseen asiakaspalveluun - katso webinaaritallenne
Järjestimme yhteistyössä mobiiliviestinnän asiantuntijan, LINK Mobilityn, kanssa webinaarin, jossa pureuduimme keinoihin palvella asiakkaita nopeammin ja asiakkaalle parhaiten sopivassa palvelukanavassa automaation tuella.
Järjestimme yhteistyössä mobiiliviestinnän asiantuntijan, LINK Mobilityn, kanssa webinaarin, jossa pureuduimme keinoihin palvella asiakkaita nopeammin ja asiakkaalle parhaiten sopivassa palvelukanavassa automaation tuella.
Kontaktimäärät yritysten ja yhteisöjen asiakaspalveluun ovat digitalisaation, ostokäyttäytymisen ja erilaisten yhteiskunnallisten muutosten myötä osin jopa moninkertaistuneet. Automaation tukemalla ennakoivalla viestinnällä ja dialogilla voidaan välttää äkillisiä ruuhkapiikkejä ja vapauttaa henkilöasiakaspalvelulle aikaa arvoa luoviin asiakaskohtaamisiin. Katso webinaaritallenne ja poimi talteen keinot, joilla voit saada lisää tehoa ja tuottavuutta omaan asiakaspalveluusi!