Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT ja tietoliikenne
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT ja tietoliikenne
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Kieli:
Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo

Uutiset

Valokuidulla on tutkitusti pieni hiilijalanjälki

Valokuitu on tutkitusti paitsi erittäin toimintavarma, myös ympäristöystävällinen valinta kodin nettiyhteydeksi.

Lue lisää
Lue lisää

”Meitä palvelee äärettömän osaava tiimi”

Agria Eläinvakuutus aloitti toimintansa Suomessa kesällä 2016. Samalla alkoi yhteistyö VSP:n kanssa. Agria on alusta asti luottanut ulkoistettuun asiakaspalveluun – ja se on kannattanut. Yhteistyön puolesta puhuvat kasvaneet asiakasmäärät, korkea asiakastyytyväisyys ja lisäarvoa tuottava kumppanuus.

Lue lisää
Lue lisää

”Palvelukehitykselle on isompi tarve kuin koskaan aiemmin”

Nopea teknologinen kehitys haastaa it- ja tietoliikennepalveluita tarjoavan yrityksen kehittämään jatkuvasti palveluitaan. Tähän haasteeseen vastaa mielellään VSP:n palvelupäällikkö Riki Kupiainen, jolle uudet teknologiat merkitsevät paitsi työtä myös intohimoa.

Lue lisää
Lue lisää

”Kyberturvallisuus on jatkuva prosessi, jota ei kannata laiminlyödä”

Yritysten liiketoiminta kytkeytyy yhä tiiviimmin tietoverkkoihin, minkä vuoksi verkossa vaanivat uhat on tiedostettava ja niihin on myös varauduttava. Kyberturvallisuuteen on syytä panostaa, sillä tietoturvan laiminlyönti voi aiheuttaa monenlaisia ikävyyksiä ja pahimmillaan vaarantaa koko yritystoiminnan jatkuvuuden.

Lue lisää
Lue lisää

”Asiakasta on arvostettava”

Raumalainen perheyritys Hovi haluaa tarjota hotelli- ja ravintola-asiakkailleen unohtumattomia elämyksiä. Niitä syntyy hyvien unien, maittavan ruoan ja ennen kaikkea yksilöllisen palvelun ansiosta. Laadukkaaseen asiakaspalveluun uskova Hovi odottaa myös kumppaneidensa palveluilta paljon.

Lue lisää
Lue lisää

"Asiakaskokemus on erottautumistekijä"

Asiakaskokemukseen panostaminen kannattaa, sillä menestyksekästä liiketoimintaa ja tyytyväisiä asiakkaita ei enää saavuteta ainoastaan laadukkaalla tuotteella. Markkinoinnin professori Elina Jaakkolan mukaan asiakaskokemus on tekijä, jolla yritykset erottautuvat toisistaan.

Lue lisää
Lue lisää
OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot