Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT ja tietoliikenne
    • Pilvipalvelut
    • VSP Helahoito
    • IT-ratkaisut
    • Konesalipalvelut
    • IT-käyttäjätuki
    • Elinkaaripalvelut
    • VSP Pilvivarmistus
    • Palomuuripalvelut
    • IT-kartoitus
    • VSP Valvon
    • VSP Työasemahuolenpito
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT ja tietoliikenne
      • Pilvipalvelut
      • VSP Helahoito
      • IT-ratkaisut
      • Konesalipalvelut
      • IT-käyttäjätuki
      • Elinkaaripalvelut
      • VSP Pilvivarmistus
      • Palomuuripalvelut
      • IT-kartoitus
      • VSP Valvon
      • VSP Työasemahuolenpito
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Kieli:
Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Olen kiinnostunut seuraavista palveluistanne *
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan tilata uutiskirjeen

Tehokas IT-käyttäjätuki kiinteällä kuukausimaksulla

VSP tarjoaa täysin kotimaista IT-käyttäjätukipalvelua, jota tuotetaan kätevästi etähallintana eli suoralla yhteydellä käyttäjän työasemaan. Palvelussa vastaa aina IT-asiantuntija, ja palveluajat ovat sovittavissa – tarjoamme tukea jopa 24/7-periaatteella. Palvelemme henkilökuntaasi suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Suomalainen IT-palvelunhallintajärjestelmä tarjoaa huipputason tietoturvan. Tukipyynnön voi tehdä puhelimitse, sähköpostilla, chatissa tai palveluportaalissa. Lähes 85 prosenttia ongelmista ratkaistaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Kattava vikatilanteiden raportointi auttamaan löytämään ja poistamaan yrityksesi IT-ympäristön pullonkaulat. Nopea ja tehokas IT-tuki ongelmatilanteissa nostaa merkittävästi työn tuottavuutta ja työn mielekkyyttä!

Palvelussa vastaa aina IT-asiantuntija.

Monta hyvää syytä hankkia kotimainen IT-käyttäjätuki

  • Työajan säästöt ongelmatilanteissa
  • Omat IT-asiantuntijasi voivat keskittyä liiketoiminnan ja järjestelmien kehittämiseen
  • Kiinteän kuukausimaksun ansiosta palvelun kulut ovat tarkasti ennakoitavissa
  • Käyttäjillä on yksi kanava kaikkiin IT-yhteydenottoihin
  • Saat kotimaisen asiantuntijatason käyttäjätuen henkilöstöllesi
  • Palvelupäällikkömme koordinoi yrityksesi kokonaisuutta
  • Mittaamme palvelun laatua ja lisäarvoa jatkuvalla käyttäjäkokemuksella

 


Haluatko tietää lisää? Jätä meille yhteydenottopyyntö

Lähetä meille yhteydenottopyyntö alla näkyvän lomakkeen kautta, niin olemme sinuun yhteydessä ja kerromme lisää.

Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo

Tutkittua tietoa IT-ongelmista


Arvokasta työaikaa valuu hukkaan

IT-ongelmien parissa menee työaikaa hukkaan keskimäärin 22 minuuttia päivässä ja menetetty työaika maksaa keskimäärin 230 euroa kuukaudessa. Jo kymmenen hengen yrityksessä tämä tarkoittaa 25 000 euron työkustannusta tuottamattomasta työstä.


Lähde: Robert Half Technology Survey

Tuottavuus estyy

29 prosenttia työntekijöistä sanoo, että tietokoneongelmat ovat suurin tuottavuuden tappaja toimistossa.

Lähde: CIO Inside

Ongelmat yritetään ratkoa itse

53 prosenttia työntekijöistä, joilla on IT-ongelmia, eivät ota yhteyttä IT-tukeen, vaan yrittävät ratkoa ongelman itse.

Lähde: CIO Insight


IT-käyttäjätukemme laatua mitataan usealla mittarilla ja tulokset ovat erinomaisella tasolla.

Asiakastyytyväisyyskyselymme lähtee jokaisen palvelupyynnön sulkemisen jälkeen ja vastausprosentti on ollut hyvällä tasolla. Käsittelemme tikettejä keskimäärin 1450 kpl / kk eli noin 70 kpl päivässä.

24

IT-ongelmissa apua tarvitaan nopeasti. Vastaamme yhteydenottoosi keskimäärin 24 sekunnissa.

17500

IT-asiantuntijamme käsittelevät vuodessa noin 17 500 tikettiä, keskimäärin 70 tikettiä päivässä.

84.3

Ratkaisemme yli 84 prosenttia ongelmista jo ensimmäisellä yhteydenotolla.

20

Vuonna 2023 ratkaisimme kaikki häiriötilanteet keskimäärin 20 tunnissa.

85

IT-käyttäjätukemme NPS vuonna 2023 oli +85. Suositteluindeksin positiivista pistelukua 50 korkeammat tulokset määritellään yleisesti erinomaisiksi.

9.3

Asiakkaidemme tyytyväisyys IT-ongelmien ratkaisuun vuonna 2023 asteikolla 0–10.


Tuomas Nurmi Myyntipäällikkö IT-palvelut Puhelin: 044 533 5025 Varaa aika verkossa

Juha Salo Myyntipäällikkö Tietoliikennepalvelut Puhelin: 044 745 0573 Varaa aika verkossa

Juha Merilä Liiketoimintajohtaja IT- ja tietoliikennepalvelut yrityksille Puhelin: 050 467 3444

OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot