Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT ja tietoliikenne
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT ja tietoliikenne
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Kieli:
Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo

Tutkittua tietoa IT-ongelmista


Arvokasta työaikaa valuu hukkaan

IT-ongelmien parissa menee työaikaa hukkaan keskimäärin 22 minuuttia päivässä ja menetetty työaika maksaa keskimäärin 230 euroa kuukaudessa. Jo kymmenen hengen yrityksessä tämä tarkoittaa 25 000 euron työkustannusta tuottamattomasta työstä.


Lähde: Robert Half Technology Survey

Tuottavuus estyy

29 prosenttia työntekijöistä sanoo, että tietokoneongelmat ovat suurin tuottavuuden tappaja toimistossa.

Lähde: CIO Inside

Ongelmat yritetään ratkoa itse

53 prosenttia työntekijöistä, joilla on IT-ongelmia, eivät ota yhteyttä IT-tukeen, vaan yrittävät ratkoa ongelman itse.

Lähde: CIO Insight


Tehokas IT-käyttäjätuki kiinteällä kuukausimaksulla

VSP tarjoaa täysin kotimaista IT-käyttäjätukipalvelua, jota tuotetaan kätevästi etähallintana eli suoralla yhteydellä käyttäjän työasemaan. Palvelussa vastaa aina IT-asiantuntija, ja palveluajat ovat sovittavissa – tarjoamme tukea jopa 24/7-periaatteella. Palvelemme henkilökuntaasi suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Suomalainen IT-palvelunhallintajärjestelmä tarjoaa huipputason tietoturvan. Tukipyynnön voi tehdä puhelimitse, sähköpostilla, chatissa tai palveluportaalissa. Lähes 87 prosenttia ongelmista ratkaistaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Kattava vikatilanteiden raportointi auttamaan löytämään ja poistamaan yrityksesi IT-ympäristön pullonkaulat. Nopea ja tehokas IT-tuki ongelmatilanteissa nostaa merkittävästi työn tuottavuutta ja työn mielekkyyttä!

Palvelussa vastaa aina IT-asiantuntija.

Monta hyvää syytä hankkia kotimainen IT-käyttäjätuki

  • Työajan säästöt ongelmatilanteissa
  • Omat IT-asiantuntijasi voivat keskittyä liiketoiminnan ja järjestelmien kehittämiseen
  • Kiinteän kuukausimaksun ansiosta palvelun kulut ovat tarkasti ennakoitavissa
  • Käyttäjillä on yksi kanava kaikkiin IT-yhteydenottoihin
  • Saat kotimaisen asiantuntijatason käyttäjätuen henkilöstöllesi
  • Palvelupäällikkömme koordinoi yrityksesi kokonaisuutta
  • Mittaamme palvelun laatua ja lisäarvoa jatkuvalla käyttäjäkokemuksella

 

IT-käyttäjätukemme laatua mitataan usealla mittarilla ja tulokset ovat erinomaisella tasolla

29

IT-ongelmissa apua tarvitaan nopeasti. Vastaamme yhteydenottoosi keskimäärin 29 sekunnissa.

20000

IT-asiantuntijamme käsittelevät vuodessa 20 000 tikettiä, keskimäärin 80 tikettiä päivässä.

81.1

Ratkaisemme yli 80 prosenttia ongelmista jo ensimmäisellä yhteydenotolla.

8

Vuonna 2021 ratkaisimme kaikki häiriötilanteet keskimäärin 8 tunnissa.

78

IT-käyttäjätukemme NPS vuonna 2021 oli +78. Suositteluindeksin positiivista pistelukua 50 korkeammat tulokset määritellään yleisesti erinomaisiksi.

9.1

Asiakkaidemme tyytyväisyys IT-ongelmien ratkaisuun vuonna 2021 asteikolla 0–10.


Tuomas Nurmi Myyntipäällikkö Puhelin: 044 533 5025

Riki Kupiainen Palvelupäällikkö Puhelin: 044 530 6117

Ismo Suomi Palvelupäällikkö Puhelin: 040 849 9374

OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot