Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT ja tietoliikenne
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT ja tietoliikenne
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Kieli:
Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo

VSP on ihmisläheinen luottokumppani yrityksellesi

Tarjoamme yrityksille ulkoistettua asiakaspalvelua sekä IT- ja tietoliikennepalveluja. Palvelemme valtakunnallisesti monen eri toimialan yrityksiä, ja moni asiakkaistamme lukeutuu oman alansa tunnetuimpiin brändeihin Suomessa. Vakka-Suomessa ja Satakunnassa palvelemme myös kuluttaja-asiakkaita.

Olemme vakavarainen suomalainen palveluyhtiö, joka on toiminut jo vuodesta 1896 alkaen. Asiakkaidemme arvostuksen olemme ansainneet ihmisläheisellä ja luotettavalla palvelulla. Asiakkuuksistamme huolehtii 450 asiakaspalvelun ja ICT-alan rautaista ammattilaista. Viihtyisät toimipisteemme sijaitsevat Eurajoella, Porissa, Porvoossa, Raumalla, Turussa ja Uudessakaupungissa.


Visiomme

Olemme yksi Suomen johtavista asiakaspalvelun tuottajista ja merkittävä IT-ratkaisujen ja tietoliikennepalvelujen toimittaja Länsi-Suomessa.

Olemme toteuttaneet kasvustrategiaamme määrätietoisesti ja menestyksekkäästi.
Missiomme

Teemme asiakkaidemme arjesta sujuvaa ja autamme heitä menestymään omassa liiketoiminnassaan.

Aidon lisäarvon tuottaminen asiakkaillemme on liiketoimintamme perusta. Asiakkaan ääntä mittaamme useilla mittareilla joka päivä.
Arvomme

Yhtiömme arvot on määritelty yhteistyössä henkilöstömme kanssa, ja siksi ne heijastuvat vahvasti arjen työssä.

Henkilöstömme vahva sitoutuminen työhön näkyy palvelumme laadussa kaikissa työtehtävissä.

Palvelulupauksemme: helpotamme arkeasi

Arvot ohjaavat tapaamme toimia ja kehittyä asiakkaidemme, työntekijöidemme ja oman liiketoimintamme eduksi.


Välitämme

Välittäminen on yrityskulttuurimme ydin, ja se näkyy arjessamme konkreettisina tekoina. Teemme joka päivä parhaamme, jotta palvelumme laatu pysyy korkeana, henkilöstömme voi työssään hyvin ja asiakkaamme ovat tyytyväisiä toimintaamme.

Olemme luotettava kumppani
ja reilu työnantaja

Avoimuus, rehellisyys, vastuullisuus ja omistautuminen ovat ohjenuoria tavassamme toimia. Pidämme annetut lupaukset ja kohtelemme jokaista ihmistä tasa-arvoisesti ja yksilönä arvostaen.

Kehitymme asiakkaidemme
ja työntekijöidemme eduksi

Haluamme olla asiakkaillemme proaktiivinen kehittäjäkumppani ja työntekijöille houkutteleva työnantaja. Investoimme teknologiaan, jatkuvaan osaamisen kehittämiseen ja viihtyisään työympäristöön sekä palveluprosessiemme tehostamiseen.

Toimimme tuloksellisesti

Vakavaraisuus ja kannattava kasvu mahdollistavat liiketoimintamme jatkuvan ja kokonaisvaltaisen kehittämisen, jolla turvaamme kilpailukykymme ja arvon tuottamisen niin omistajillemme kuin asiakkaillemmekin.


VSP lukuina

21.6

Vuoden 2021 liikevaihto kasvoi edellisvuodesta 21,6 miljoonaan euroon.

0.3

Vuonna 2021 liikevoittoa syntyi 0,3 miljoonaa euroa eli 1,4 prosenttia liikevaihdosta.

6.3

Vuonna 2021 teimme poikkeuksellisen mittavat, yli 6 miljoonan euron investoinnit, jotka rahoitettiin aiempien vuosien tapaan kokonaan tulorahoituksella.

30

Yhtiön taseen loppusumma oli tilikauden 2021 lopussa lähes 30 miljoonaa euroa.

82.1

Olemme vakavarainen kumppani. Omavaraisuusasteemme on yli 82 prosenttia.

450

Työllistämme 450 rautaista asiakaspalvelun ja ICT-alan ammattilaista kuudella paikkakunnalla.


Vuosikertomus

Vuosikertomuksesta löydät taloudellisten tietojen lisäksi mielenkiintoisia asiakastarinoita sekä kattavasti tietoa yhtiömme eri liiketoiminta-alueista.

Kätevät linkitykset sivun 2 yläreunasta alkaen sekä sisällysluettelosivuilla helpottavat ja nopeuttavat vuosikertomuksen selaamista verkossa.

Tutustu vuoden 2021 vuosikertomukseen


Osinkopolitiikka

Vakka-Suomen Puhelin Oy:n tavoitteena on tasainen ja vakaa osingonmaksu. Tavoitteenamme on pitää osakekohtainen osinko vakaana tuloksen vaihtelusta riippumatta, kuitenkin huomioiden yhtiön kulloinenkin rahoituksellinen asema ja strategia.

 


Päätöksenteko

VSP:n ylin päätöksentekoelin on vähintään kerran vuodessa kokoontuva yhtiökokous. Varsinainen yhtiökokous valitsee hallintoneuvoston jäsenet ja toimikausi on kolmivuotinen.
Hallintoneuvostoon kuuluu 30 jäsentä.

VSP:n hallitus

VSP:n hallintoneuvosto


Marva Group on luottanut jo useamman vuoden VSP:hen IT-palveluissa.
Lisäarvon tuottaminen asiakkaillemme on keskeinen laatutavoitteemme.

Laatusertifioitua palvelua jo vuodesta 2004

Yhtiöllemme myönnettiin ISO 9001 -laatusertifikaatti ensimmäisen kerran jo vuonna 2004. Sertifiointi kattaa yhtiömme koko toiminnan ja kaikki toimipisteet. Laatustandardin (ISO 9001:2015) mukaisten vaatimusten täyttyminen toiminnassamme varmistetaan vuosittaisilla auditoinneilla. Olemme saaneet auditoinneista joka vuosi erinomaiset arvosanat, ja erityisen positiivista palautetta olemme saaneet toimintamme jatkuvasta ja määrätietoisesta kehittämisestä.

Auditoimme laatujärjestelmän mukaisesti toimintaamme aktiivisesti myös itse, ja vuosittain prosesseja ja toimintaamme auditoivat myös asiakkaat ja kumppanit.  

Sertifiointikumppaninamme on alusta saakka toiminut Kiwa Inspecta, joka on Pohjois-Euroopan johtava tarkastus-, testaus-, sertifiointi-, konsultointi- ja koulutusalan palveluyritys.

ISO 9001:2015-sertifikaattimme

Laatupolitiikka

Kykenemme tunnistamaan asiakkaidemme tarpeet ja tuotamme mitattua lisäarvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Varmistamme henkilöstömme ammattitaidon ylläpidon ja kehittämisen jatkuvan parantamisen hengessä. Järjestämme suunnitelmallisesti koulutuksia ja arvioimme säännöllisesti toimintatapojemme tehokkuutta ja tarkoituksenmukaisuutta.

Olemme sitoutuneet toimintaan sovellettavan laatustandardin (ISO 9001:2015) vaatimusten täyttämiseen. Standardia sovelletaan yhtiön koko liiketoimintaan ilman rajauksia.

OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot