Hyödyntääkö yrityksesi jokaisen kohtaamisen
asiakaspalvelussa tuloksellisesti?
Autamme yritystäsi muotoilemaan asiakaspalvelun keskeiseksi liiketoiminnan kasvattajaksi. Uskomme vahvasti, että arvoa voi tuottaa joka kohtaamisella! Tapamme toimia on proaktiivinen kehittäjäkumppanuus, jossa sparraamme jatkuvasti niin operatiivisen kuin strategisen tasonkin tekemistä. Tuomme kehitysideoita asiakaskohtaamisten optimoinnista
yrityksen omaan tuote-/palveluportfolioon asti.
Asiakaspalvelun ulkoistamiseen on monia tärkeitä syitä, joista keskeisimpiä ovat oman liiketoiminnan tehostaminen, asiakaspalvelun laadun ja tehokkuuden optimointi sekä asiakaskokemuksen ja sitä kautta myynnin kasvattaminen vaihtelevissa volyymitilanteissakin. Elämme 24/7-yhteiskunnassa, jossa asiakkaat asioivat haluamaansa aikaan ja valiten itselleen parhaiten sopivan palvelukanavan.
Kasvavat odotukset haastavat yrityksen omaa asiakaspalvelua; miten varmistaa paras mahdollinen palvelukokemus jokaisessa kohtaamisessa, aina oikea-aikaisesti ja kaikissa kanavissa?
Todellinen asiakaspalvelukumppanuus on sitoutunutta liiketoiminnan kasvattajakumppanuutta, jossa kaikki osapuolet voittavat!
Pohditko tai suunnitteletko tekoälyn hyödyntämistä osana asiakaspalveluasi?


Monta hyvää syytä harkita asiakaspalvelun ulkoistamista
Asiakaspalvelu
teknistyy
Missä tehtävässä hyödynnetään ihmisresurssia ja missä automaatiota? Tekoälyn ja robotisaation hyödyntäminen, itsepalvelun lisääminen sekä somekanavien ja sovellusten integroiminen osaksi asiakaspalvelua tarjoavat täysin uudenlaista potentiaalia.
Rutiinitehtävät automatisoidaan
Asiakasta kannattaa auttaa palvelemaan itse itseään rutiiniasioinnissa. Tätä ei kuitenkaan pidä tehdä asiakaskokemuksen kustannuksella. Voimme auttaa yritystäsi valitsemaan syväosaamista vaativat tehtävät ja roboteille ohjattavat rutiinit.
Asennetta ja moniosaamista
Asiakaspalvelun muuntaminen cost centeristä profit centeriksi vaatii muutakin kuin teknologiaa. Vaikka monet rutiinitehtävät automatisoidaan, tarvitaan edelleen tekijöitä ammattitaitoa ja päättelyä vaativiin tehtäviin, joihin tekoäly ei useimmiten vielä kykene.
Kilpailu asiakaskokemuksella kiristyy
Millä mittareilla yrityksenne mittaa asiakaspalvelun onnistumista? Asiakkaan äänen kuuleminen on ensiarvoisen tärkeää palvelupolkujen kehittämisessä ja toiminnan jatkuvassa parantamisessa.
Ajankohtaista asiakaspalvelun maailmassa
Tutustu asiakastarinoihin ja mielenkiintoisiin teema-artikkeleihin. Artikkeleissa käsittelemme mm. tekoälyä osana asiakaspalvelua, palvelutuotannon reaaliaikaista johtamista ja automaation hyödyntämistä monikanavaisessa asiakaspalvelussa.
Tuotetaan arvoa yhdessä - joka kohtaamisella
Tarpeet asiakaspalvelun ulkoistamiselle ovat viime vuosina muuttaneet muotoaan. Keskiöön on nousemassa mitattavaa arvoa tuottava asiakaspalvelu, jossa asiointipolku on rakennettu parasta mahdollista palvelukokemusta tukevaksi. Tämä edellyttää kehittynyttä teknologiaa ja uudenlaista osaamista. Kasvavat vaatimukset myös tehokkuuden ja laadun näkökulmasta haastavat organisaatioiden omaa asiakaspalvelua ja lisäävät halua toiminnan ulkoistamiseen eri toimialoilla ja monen kokoluokan yhtiöissä.
Me VSP:ssä autamme asiakkaita muotoilemaan oman asiakaspalvelunsa kuluerästä keskeiseksi liiketoiminnan kasvattajaksi. Tarjoamme yrityksille kattavat ja kehittyneet asiakaspalvelun ulkoistamisratkaisut myynnillisestä asiakaspalvelusta hälytys- ja vikapäivystykseen, tilaus- ja ajanvarauspalveluista puhelunvälitykseen ja helpdeskistä toimiston taustatöihin.
Automaatioasteen nouseminen asiakaspalveluun liittyvässä rutiiniasioinnissa on lisännyt henkilötyön vaativuutta palvelujen tuottamisessa. Osaajia tarvitaan nyt nimenomaan ammattitaitoa ja päättelyä vaativiin tehtäviin, joihin tekoäly ei kykene. Ulkoistaessasi asiakaspalvelusi meille, saat käyttöösi moninaiset hyödyt ilman omia investointeja: markkinajohtajien teknologiaratkaisut, vankan prosessiosaamisen, toimialan laatustandardin mukaiset parhaat käytännöt sekä satoja rautaisia asiakaspalvelun ammattilaisia.


Ulkoistamalla asiakaspalvelusi saavutat lukuisia hyötyjä:
Johtamisfilosofiamme ytimessä ovat ihmiset, jotka varmistavat asiakkaillesi parhaan palvelukokemuksen.
Huolehdimme siitä, että henkilöstön määrä on mitoitettu suurissakin volyymivaihteluissa optimaalisesti.
Autamme hyödyntämään jokaisen asiakaskohtaamisen ja muuttamaan asiakaspalvelun kuluerästä tuottavaksi toiminnaksi.
Asiakasneuvojamme toimivat osana yrityksesi palveluketjua ja erikoistuvat palvelujesi sekä tuotteidesi asiantuntijoiksi.
Mittaamme ja kehitämme tuotetun asiakaspalvelun tehokkuutta ja laatua jatkuvasti. Saat ideoita myös oman liiketoimintasi kehittämiseen.
Saat käyttöösi markkinajohtajien teknologiaratkaisut ja useat palvelukanavat ilman kalliita investointeja.
Ulkoista asiakaspalvelusi joustavalle ja
kokeneelle kumppanille
VSP on yksi Suomen johtavista ulkoistetun asiakaspalvelun tuottajista. Tuotamme monikanavaista asiakaspalvelua monelle tunnetulle, oman alansa johtavalle brändille 350 asiakaspalveluammattilaisen voimin – kolmella kielellä ja ympäri vuorokauden viikon jokaisena päivänä. Erityisosaamistamme ovat myynnillinen asiakaspalvelu, suurienkin volyymivaihteluiden tehokas hallinta
sekä eri toimialojen syväosaamista vaativa asiakaspalvelu.
Keräämme kaikkien kanavien asiakaskohtaamisista arvokasta tietoa ja välitämme sen avoimesti asiakkaalle. Perinteisten mittarien lisäksi monitoroimme reaaliajassa palvelujen sisällöllistä laatua.
Saatujen palautteiden pohjalta teemme ehdotuksia asiakkaan palvelupolkujen sekä tuotteiden ja palveluiden kehittämiseksi.
Voit ulkoistaa asiakaspalvelusi meille kokonaan tai halutessasi osittain, jolloin huolehdimme esimerkiksi tietystä asiakaspalvelukanavasta tai asiakaspalvelusta yrityksesi omien palveluaikojen ulkopuolella.
Tarjoamme yrityksellesi monipuoliset ulkoistamisratkaisut
ULKOISTETTU ASIAKASPALVELU
Myynnillinen ja kanavariippumaton asiakaspalvelu kolmella kielellä ja halutessasi jopa 24/7-palveluajalla. Asiakaspalvelun voit ulkoistaa meille joko kokonaan tai osittain.
ERITYISASIANTUNTIJA-PALVELUT
Palveluissa korostuvat sopimusasiakkaan palvelujen ja tuotteiden syväosaaminen, asiakaskohtainen tavoiteasetanta sekä tarvittavan seurantamittariston räätälöinti.
CHAT
Asiakkaan omilla nettisivuilla toimiva chat-palvelu avaimet käteen -periaatteella joko osana ulkoistettua asiakaspalvelua tai erillisenä palveluna.
PUHELINVAIHDE
Puhelinvaihdepalvelu joko kokonaan ulkoistettuna tai osittain esimerkiksi silloin, kun yrityksesi oma henkilökunta ei kykene hoitamaan puhelinvaihdetta – tarvittaessa myös iltaisin ja viikonloppuisin.
HÄLYTYS- JA VIKAPÄIVYSTYS
Nopea apu ongelmatilanteissa halutessasi 24/7-palveluajalla: hälytyspuheluihin ja vikailmoituksiin vastataan puhelimitse ja sähköpostitse. Hälytys- ja vikatilanteiden tiketit toimitamme sovitulla tavalla.
TILAUS- JA AJANVARAUS
Volyymien mukaisesti skaalautuva tilaus- ja ajanvarauspalvelu: tilausten vastaanotto tai ajanvaraukset kokonaan meille ulkoistettuna tai osittain sovittujen palveluaikojen puitteissa.
TOIMISTON TAUSTATYÖT
Tehokas tuki toimiston erilaisiin rutiinitehtäviin joko osana ulkoistettua asiakaspalvelua tai erillisenä palveluna, esimerkiksi tallennustehtävien ja asiakasrekisterien päivitysten muodossa.
HELPDESK
Tekninen tukipalvelu osana ulkoistettua asiakaspalvelua tai erillisenä palveluna, tarvittaessa kanavariippumattomasti.
Valtakunnallinen ICT-palveluyhtiö palveluksessasi
Olemme vakavarainen ja juuriltamme perinteikäs puhelinyhtiö, joka on palvellut asiakkaitaan jo lähes 130 vuotta. Matkamme valtakunnalliseksi ICT-palveluyhtiöksi käynnistyi 90-luvun lopulla luodun kasvustrategian pohjalta, jota olemme toteuttaneet määrätietoisesti ja menestyksekkäästi.
Olemme investoineet miljoonia euroja palvelujen tehokasta tuottamista tukeviin järjestelmiin, teknologiahankintoihin ja osaamiseen kehittämiseen. Yhtiömme koko toimintamme on ISO 9001 -laatusertifioitu.

Ota yhteyttä!
Kerromme mielellämme lisää asiakaspalvelun ulkoistamiseen liittyvistä ratkaisuista ja ulkoistamisen eri vaihtoehdoista.
Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi(at)vsp.fi

