Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT-palvelut
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Tietoliikenne
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT-palvelut
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Tietoliikenne
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo
Mittaamme ulkoistetun asiakaspalvelun laatua ja lisäarvoa useilla mittareilla. Daniel Stenlund, lähivalmentaja

Hyödyntääkö yrityksesi jokaista kohtaamista
myös asiakaspalvelussa?

Autamme yritystäsi muuttamaan asiakaspalvelun kuluerästä liiketoiminnan vauhdittajaksi! Olemme asiakkaillemme proaktiivinen kehittäjäkumppani, joka tuo kehitysideoita asiakaskohtaamisten lisäksi yrityksen tuotteisiin ja palveluihin.

Monilla yrityksillä on käsissään akuutteja ongelmia, joihin asiakaspalvelun ulkoistaminen voi olla ratkaisu. Elämme 24/7-yhteiskunnassa, jossa asiakkaat haluavat asioida haluamaansa aikaan ja haluamissaan palvelukanavissa. Kasvaneet vaatimukset ovat iso haaste yritysten omalle asiakaspalvelulle – miten hyödyntää automaatiota ja vastata odotuksiin ilman, että palvelun laatu ja sen tuottama lisäarvo laskevat?

Monta syytä harkita asiakaspalvelun ulkoistamista


Asiakaspalvelu
teknistyy

 

Missä tehtävässä hyödynnetään ihmisresurssia ja missä automaatiota? Tekoälyn ja robotisaation hyödyntäminen, itsepalvelun lisääminen sekä somekanavien ja sovellusten integroiminen osaksi asiakaspalvelua tarjoavat täysin uudenlaista potentiaalia.

 

Lue lisää

Rutiinitehtävät automatisoidaan

Asiakasta kannattaa auttaa palvelemaan itse itseään rutiiniasioinnissa. Tätä ei kuitenkaan pidä tehdä asiakaskokemuksen kustannuksella. Voimme auttaa yritystäsi valitsemaan syväosaamista vaativat tehtävät ja roboteille ohjattavat rutiinit.

Lue lisää

Nyt vaaditaan asennetta ja moniosaamista

Nykypäivän asiakaspalvelun muuntaminen cost centeristä profit centeriksi vaatii muutakin kuin teknologiaa. Vaikka monet rutiinitehtävät  automatisoidaan, tarvitaan edelleen tekijöitä ammattitaitoa ja päättelyä vaativiin tehtäviin, joihin tekoäly ei useimmiten vielä kykene.

Lue lisää

Kilpailu asiakaskokemuksella kiristyy

Millä mittareilla yrityksenne mittaa asiakaspalvelun onnistumista? Asiakkaan äänen kuuleminen on ensiarvoisen tärkeää palvelupolkujen kehittämisessä ja toiminnan jatkuvassa parantamisessa.

Lue lisää

 

Tuottavaa asiakaspalvelua kaikissa kanavissa 24/7

Erityisosaamistamme ovat myynnillinen asiakaspalvelu, volyymivaihteluiden tehokas hallinta sekä eri toimialojen syväosaamista vaativa asiakaspalvelu. Ulkoistamalla asiakaspalvelusi meille saat käyttöösi useamman eri palvelukanavan hyödyt ja markkinajohtajien teknologiaratkaisut ilman kalliita investointeja. Huolehdimme henkilöstön mitoittamisesta niin, että palvelun laatu säilyy tasaisena myös ruuhkahuippuina.

Meillä on erinomaiset työkalut palvelun laadun mittaamiseen. Asiakaspalveluosaamista ja palvelun laatua myös kehitetään jatkuvasti. Liiketoiminnan ytimessä ovat ihmiset: hyvä työilmapiiri ja positiivinen tunnelma vaikuttavat merkittävästi tuotettuun asiakaskokemukseen. Siksi panostamme henkilöstön hyvinvointiin ja jatkuvaan osaamisen kehittämiseen!

Vaalimme yrityksesi brändiä suurella sydämellä! Ilona Varjonen, myyntijohtaja

Ulkoista asiakaspalvelusi joustavalle ja
kokeneelle kumppanille

VSP on yksi Suomen johtavista ulkoistetun asiakaspalvelun tuottajista. Tuotamme monikanavaista asiakaspalvelua monelle tunnetulle, oman alansa johtavalle brändille yli 300 asiakasneuvojan voimin – kolmella kielellä ja ympäri vuorokauden viikon jokaisena päivänä. Erityisosaamistamme ovat myynnillinen asiakaspalvelu, suurienkin volyymivaihteluiden tehokas hallinta sekä eri toimialojen syväosaamista vaativa asiakaspalvelu.

Keräämme kaikkien kanavien asiakaskohtaamisista arvokasta tietoa ja välitämme sen avoimesti asiakkaalle. Perinteisten mittarien lisäksi monitoroimme reaaliajassa palvelujen sisällöllistä laatua.
Saatujen palautteiden pohjalta teemme ehdotuksia asiakkaan palvelupolkujen sekä tuotteiden ja palveluiden kehittämiseksi.

Voit ulkoistaa asiakaspalvelusi meille kokonaan tai halutessasi osittain, jolloin huolehdimme esimerkiksi tietystä asiakaspalvelukanavasta tai asiakaspalvelusta yrityksesi omien palveluaikojen ulkopuolella.


Tarjoamme yrityksellesi monipuoliset ulkoistamisratkaisut


ULKOISTETTU ASIAKASPALVELU

Myynnillinen ja kanavariippumaton asiakaspalvelu kolmella kielellä ja halutessasi jopa 24/7-palveluajalla. Asiakaspalvelun voit ulkoistaa meille joko kokonaan tai osittain.

ERITYISASIANTUNTIJA-PALVELUT

Palveluissa korostuvat sopimusasiakkaan palvelujen ja tuotteiden syväosaaminen, asiakaskohtainen tavoiteasetanta sekä tarvittavan seurantamittariston räätälöinti.

CHAT

Asiakkaan omilla nettisivuilla toimiva chat-palvelu avaimet käteen -periaatteella joko osana ulkoistettua asiakaspalvelua tai erillisenä palveluna.

 

PUHELINVAIHDE

Puhelinvaihdepalvelu joko kokonaan ulkoistettuna tai osittain esimerkiksi silloin, kun yrityksesi oma henkilökunta ei kykene hoitamaan puhelinvaihdetta – tarvittaessa myös iltaisin ja viikonloppuisin.

HÄLYTYS- JA VIKAPÄIVYSTYS

Nopea apu ongelmatilanteissa halutessasi 24/7-palveluajalla: hälytyspuheluihin ja vikailmoituksiin vastataan puhelimitse ja sähköpostitse. Hälytys- ja vikatilanteiden tiketit toimitamme sovitulla tavalla.

TILAUS- JA AJANVARAUS

Volyymien mukaisesti skaalautuva tilaus- ja ajanvarauspalvelu: tilausten vastaanotto tai ajanvaraukset kokonaan meille ulkoistettuna tai osittain sovittujen palveluaikojen puitteissa.

TOIMISTON TAUSTATYÖT

Tehokas tuki toimiston erilaisiin rutiinitehtäviin joko osana ulkoistettua asiakaspalvelua tai erillisenä palveluna, esimerkiksi tallennustehtävien ja asiakasrekisterien päivitysten muodossa.

HELPDESK

Tekninen tukipalvelu osana ulkoistettua asiakaspalvelua tai erillisenä palveluna, tarvittaessa kanavariippumattomasti.


VSP Contact Center lukuina

320

Tuotamme asiakaspalvelua jo yli 300 rautaisen ammattilaisen voimin.

10000

Palvelukeskuksissamme käsitellään päivittäin jopa 10 000 palvelukontaktia.

83.7

Tuottamiemme palvelujen FCR. Keskimäärin 84 prosenttia palvelukontakteista ratkaistaan jo ensimmäisellä yhteydenotolla.

56

Loppuasiakkaiden antama NPS kaikista tuotetuista palveluista. Suositteluindeksin pistelukua 50 korkeammat tulokset määritellään yleisesti erinomaisiksi.


Ulkoistamalla asiakaspalvelusi saavutat lukuisia hyötyjä:

Johtamisfilosofiamme ytimessä ovat ihmiset, jotka varmistavat asiakkaillesi parhaan palvelukokemuksen.

Huolehdimme siitä, että henkilöstön määrä on mitoitettu suurissakin volyymivaihteluissa optimaalisesti.

Autamme hyödyntämään jokaisen asiakaskohtaamisen ja muuttamaan asiakaspalvelun kuluerästä tuottavaksi toiminnaksi.

Asiakasneuvojamme toimivat osana yrityksesi palveluketjua ja erikoistuvat palvelujesi sekä tuotteidesi asiantuntijoiksi.

Mittaamme ja kehitämme tuotetun asiakaspalvelun tehokkuutta ja laatua jatkuvasti. Saat ideoita myös oman liiketoimintasi kehittämiseen.

Saat käyttöösi markkinajohtajien teknologiaratkaisut ja useat palvelukanavat ilman kalliita investointeja.

Valtakunnallinen ICT-palveluyhtiö palveluksessasi

Olemme vakavarainen ja juuriltamme perinteikäs puhelinyhtiö, joka on palvellut asiakkaitaan jo yli 120 vuotta. Matkamme valtakunnalliseksi ICT-palveluyhtiöksi käynnistyi 90-luvun lopulla luodun uuden liiketoimintastrategian pohjalta, jota olemme toteuttaneet määrätietoisesti ja menestyksekkäästi.

Olemme investoineet miljoonia euroja palvelujen tehokasta tuottamista tukeviin järjestelmiin, teknologiahankintoihin ja osaamiseen kehittämiseen. Yhtiömme koko toimintamme on ISO 9001 -laatusertifioitu.

Lue lisää yhtiöstä


Ota yhteyttä!

Kerromme mielellämme lisää asiakaspalvelun ulkoistamiseen liittyvistä ratkaisuista ja ulkoistamisen eri vaihtoehdoista.

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi(at)vsp.fi

Voit ulkoistaa yrityksesi asiakaspalvelun meille kokonaan tai osittain.
Ilona Varjonen VSP:n ulkoistetun asiakaspalvelun eli contact center -liiketoiminnan myyntijohtaja
Ilona Varjonen Myyntijohtaja Puhelin: 050 591 1809

Jyri Pouttu Liiketoimintajohtaja Ulkoistettu asiakaspalvelu Puhelin: 050 1510


OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot