Hyödyntääkö yrityksesi jokaista kohtaamista
myös asiakaspalvelussa?
Autamme yritystäsi muuttamaan asiakaspalvelun kuluerästä liiketoiminnan vauhdittajaksi! Olemme asiakkaillemme proaktiivinen kehittäjäkumppani, joka tuo kehitysideoita asiakaskohtaamisten lisäksi yrityksen tuotteisiin ja palveluihin.
Monilla yrityksillä on käsissään akuutteja ongelmia, joihin asiakaspalvelun ulkoistaminen voi olla ratkaisu. Elämme 24/7-yhteiskunnassa, jossa asiakkaat haluavat asioida haluamaansa aikaan ja haluamissaan palvelukanavissa. Kasvaneet vaatimukset ovat iso haaste yritysten omalle asiakaspalvelulle – miten hyödyntää automaatiota ja vastata odotuksiin ilman, että palvelun laatu ja sen tuottama lisäarvo laskevat?
Monta syytä harkita asiakaspalvelun ulkoistamista
Asiakaspalvelu
teknistyy
Missä tehtävässä hyödynnetään ihmisresurssia ja missä automaatiota? Tekoälyn ja robotisaation hyödyntäminen, itsepalvelun lisääminen sekä somekanavien ja sovellusten integroiminen osaksi asiakaspalvelua tarjoavat täysin uudenlaista potentiaalia.
Rutiinitehtävät automatisoidaan
Asiakasta kannattaa auttaa palvelemaan itse itseään rutiiniasioinnissa. Tätä ei kuitenkaan pidä tehdä asiakaskokemuksen kustannuksella. Voimme auttaa yritystäsi valitsemaan syväosaamista vaativat tehtävät ja roboteille ohjattavat rutiinit.
Nyt vaaditaan asennetta ja moniosaamista
Nykypäivän asiakaspalvelun muuntaminen cost centeristä profit centeriksi vaatii muutakin kuin teknologiaa. Vaikka monet rutiinitehtävät automatisoidaan, tarvitaan edelleen tekijöitä ammattitaitoa ja päättelyä vaativiin tehtäviin, joihin tekoäly ei useimmiten vielä kykene.
Kilpailu asiakaskokemuksella kiristyy
Millä mittareilla yrityksenne mittaa asiakaspalvelun onnistumista? Asiakkaan äänen kuuleminen on ensiarvoisen tärkeää palvelupolkujen kehittämisessä ja toiminnan jatkuvassa parantamisessa.
Tuottavaa asiakaspalvelua kaikissa kanavissa 24/7
Erityisosaamistamme ovat myynnillinen asiakaspalvelu, volyymivaihteluiden tehokas hallinta sekä eri toimialojen syväosaamista vaativa asiakaspalvelu. Ulkoistamalla asiakaspalvelusi meille saat käyttöösi useamman eri palvelukanavan hyödyt ja markkinajohtajien teknologiaratkaisut ilman kalliita investointeja. Huolehdimme henkilöstön mitoittamisesta niin, että palvelun laatu säilyy tasaisena myös ruuhkahuippuina.
Meillä on erinomaiset työkalut palvelun laadun mittaamiseen. Asiakaspalveluosaamista ja palvelun laatua myös kehitetään jatkuvasti. Liiketoiminnan ytimessä ovat ihmiset: hyvä työilmapiiri ja positiivinen tunnelma vaikuttavat merkittävästi tuotettuun asiakaskokemukseen. Siksi panostamme henkilöstön hyvinvointiin ja jatkuvaan osaamisen kehittämiseen!


Ulkoista asiakaspalvelusi joustavalle ja
kokeneelle kumppanille
VSP on yksi Suomen johtavista ulkoistetun asiakaspalvelun tuottajista. Tuotamme monikanavaista asiakaspalvelua monelle tunnetulle, oman alansa johtavalle brändille yli 300 asiakasneuvojan voimin – kolmella kielellä ja ympäri vuorokauden viikon jokaisena päivänä. Erityisosaamistamme ovat myynnillinen asiakaspalvelu, suurienkin volyymivaihteluiden tehokas hallinta sekä eri toimialojen syväosaamista vaativa asiakaspalvelu.
Keräämme kaikkien kanavien asiakaskohtaamisista arvokasta tietoa ja välitämme sen avoimesti asiakkaalle. Perinteisten mittarien lisäksi monitoroimme reaaliajassa palvelujen sisällöllistä laatua.
Saatujen palautteiden pohjalta teemme ehdotuksia asiakkaan palvelupolkujen sekä tuotteiden ja palveluiden kehittämiseksi.
Voit ulkoistaa asiakaspalvelusi meille kokonaan tai halutessasi osittain, jolloin huolehdimme esimerkiksi tietystä asiakaspalvelukanavasta tai asiakaspalvelusta yrityksesi omien palveluaikojen ulkopuolella.
Tarjoamme yrityksellesi monipuoliset ulkoistamisratkaisut
ULKOISTETTU ASIAKASPALVELU
Myynnillinen ja kanavariippumaton asiakaspalvelu kolmella kielellä ja halutessasi jopa 24/7-palveluajalla. Asiakaspalvelun voit ulkoistaa meille joko kokonaan tai osittain.
ERITYISASIANTUNTIJA-PALVELUT
Palveluissa korostuvat sopimusasiakkaan palvelujen ja tuotteiden syväosaaminen, asiakaskohtainen tavoiteasetanta sekä tarvittavan seurantamittariston räätälöinti.
CHAT
Asiakkaan omilla nettisivuilla toimiva chat-palvelu avaimet käteen -periaatteella joko osana ulkoistettua asiakaspalvelua tai erillisenä palveluna.
PUHELINVAIHDE
Puhelinvaihdepalvelu joko kokonaan ulkoistettuna tai osittain esimerkiksi silloin, kun yrityksesi oma henkilökunta ei kykene hoitamaan puhelinvaihdetta – tarvittaessa myös iltaisin ja viikonloppuisin.
HÄLYTYS- JA VIKAPÄIVYSTYS
Nopea apu ongelmatilanteissa halutessasi 24/7-palveluajalla: hälytyspuheluihin ja vikailmoituksiin vastataan puhelimitse ja sähköpostitse. Hälytys- ja vikatilanteiden tiketit toimitamme sovitulla tavalla.
TILAUS- JA AJANVARAUS
Volyymien mukaisesti skaalautuva tilaus- ja ajanvarauspalvelu: tilausten vastaanotto tai ajanvaraukset kokonaan meille ulkoistettuna tai osittain sovittujen palveluaikojen puitteissa.
TOIMISTON TAUSTATYÖT
Tehokas tuki toimiston erilaisiin rutiinitehtäviin joko osana ulkoistettua asiakaspalvelua tai erillisenä palveluna, esimerkiksi tallennustehtävien ja asiakasrekisterien päivitysten muodossa.
HELPDESK
Tekninen tukipalvelu osana ulkoistettua asiakaspalvelua tai erillisenä palveluna, tarvittaessa kanavariippumattomasti.
VSP Contact Center lukuina
Tuotamme asiakaspalvelua jo yli 300 rautaisen ammattilaisen voimin.
Palvelukeskuksissamme käsitellään päivittäin jopa 10 000 palvelukontaktia.
Tuottamiemme palvelujen FCR. Keskimäärin 84 prosenttia palvelukontakteista ratkaistaan jo ensimmäisellä yhteydenotolla.
Loppuasiakkaiden antama NPS kaikista tuotetuista palveluista. Suositteluindeksin pistelukua 50 korkeammat tulokset määritellään yleisesti erinomaisiksi.
Ulkoistamalla asiakaspalvelusi saavutat lukuisia hyötyjä:
Johtamisfilosofiamme ytimessä ovat ihmiset, jotka varmistavat asiakkaillesi parhaan palvelukokemuksen.
Huolehdimme siitä, että henkilöstön määrä on mitoitettu suurissakin volyymivaihteluissa optimaalisesti.
Autamme hyödyntämään jokaisen asiakaskohtaamisen ja muuttamaan asiakaspalvelun kuluerästä tuottavaksi toiminnaksi.
Asiakasneuvojamme toimivat osana yrityksesi palveluketjua ja erikoistuvat palvelujesi sekä tuotteidesi asiantuntijoiksi.
Mittaamme ja kehitämme tuotetun asiakaspalvelun tehokkuutta ja laatua jatkuvasti. Saat ideoita myös oman liiketoimintasi kehittämiseen.
Saat käyttöösi markkinajohtajien teknologiaratkaisut ja useat palvelukanavat ilman kalliita investointeja.

Valtakunnallinen ICT-palveluyhtiö palveluksessasi
Olemme vakavarainen ja juuriltamme perinteikäs puhelinyhtiö, joka on palvellut asiakkaitaan jo yli 120 vuotta. Matkamme valtakunnalliseksi ICT-palveluyhtiöksi käynnistyi 90-luvun lopulla luodun uuden liiketoimintastrategian pohjalta, jota olemme toteuttaneet määrätietoisesti ja menestyksekkäästi.
Olemme investoineet miljoonia euroja palvelujen tehokasta tuottamista tukeviin järjestelmiin, teknologiahankintoihin ja osaamiseen kehittämiseen. Yhtiömme koko toimintamme on ISO 9001 -laatusertifioitu.
Ota yhteyttä!
Kerromme mielellämme lisää asiakaspalvelun ulkoistamiseen liittyvistä ratkaisuista ja ulkoistamisen eri vaihtoehdoista.
Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi(at)vsp.fi

