Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT ja tietoliikenne
    • Pilvipalvelut
    • VSP Helahoito
    • IT-ratkaisut
    • Konesalipalvelut
    • IT-käyttäjätuki
    • Elinkaaripalvelut
    • VSP Pilvivarmistus
    • Palomuuripalvelut
    • IT-kartoitus
    • VSP Valvon
    • VSP Työasemahuolenpito
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT ja tietoliikenne
      • Pilvipalvelut
      • VSP Helahoito
      • IT-ratkaisut
      • Konesalipalvelut
      • IT-käyttäjätuki
      • Elinkaaripalvelut
      • VSP Pilvivarmistus
      • Palomuuripalvelut
      • IT-kartoitus
      • VSP Valvon
      • VSP Työasemahuolenpito
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Kieli:
Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Olen kiinnostunut seuraavista palveluistanne *
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan tilata uutiskirjeen
Nopea apu IT-ongelmissa lisää työtyytyväisyyttä ja tuottavuutta.

IT-käyttäjätukipalvelun laatu säilynyt erinomaisella tasolla

Vahva sitoutuminen palvelulupauksiin näkyi asiakastyytyväisyydessä myös vuonna 2020.

VSP IT Service Desk on monikanavainen IT-käyttäjätukipalvelu, joka tarjoaa yrityksen käyttöön uusinta teknologiaa ja ison joukon rautaisia ammattilaisia. Palvelulupaukset perustuvat jatkuvaan mittaukseen. Palvelua tuotetaan käyttäjien työasemiin asennettua etähallintaohjelmistoa hyödyntäen. Käyttäjä saa aina henkilökohtaista palvelua ja tukipyynnön voi tehdä puhelimitse, sähköpostilla tai palveluportaalissa. Ongelmista lähes 87 prosenttia ratkaistaan jo ensikontaktilla.

- Käsittelimme viime vuonna yli 23 000 tikettiä eli keskimäärin 100 päivässä. Ammattilaistemme osaaminen ja vahva sitoutuminen palvelulupauksiin näkyivät myös viime vuonna erinomaisina tuloksina, iloitsee liiketoimintajohtaja Julle Rintala.

VSP:llä on yli 25-vuotinen kokemus ICT-liiketoiminnasta ja asiakkaiden palvelusta huolehtii jo lähes 40 kokenutta IT-asiantuntijaa.

Tutustu VSP:n IT-käyttäjätukipalvelun palvelun laatua koskeviin tuloksiin ja yhtiöin muihin IT-palveluihin

OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot