IT-käyttäjätukipalvelun laatu säilynyt erinomaisella tasolla
Vahva sitoutuminen palvelulupauksiin näkyi asiakastyytyväisyydessä myös vuonna 2020.
VSP IT Service Desk on monikanavainen IT-käyttäjätukipalvelu, joka tarjoaa yrityksen käyttöön uusinta teknologiaa ja ison joukon rautaisia ammattilaisia. Palvelulupaukset perustuvat jatkuvaan mittaukseen. Palvelua tuotetaan käyttäjien työasemiin asennettua etähallintaohjelmistoa hyödyntäen. Käyttäjä saa aina henkilökohtaista palvelua ja tukipyynnön voi tehdä puhelimitse, sähköpostilla tai palveluportaalissa. Ongelmista lähes 87 prosenttia ratkaistaan jo ensikontaktilla.
- Käsittelimme viime vuonna yli 23 000 tikettiä eli keskimäärin 100 päivässä. Ammattilaistemme osaaminen ja vahva sitoutuminen palvelulupauksiin näkyivät myös viime vuonna erinomaisina tuloksina, iloitsee liiketoimintajohtaja Julle Rintala.
VSP:llä on yli 25-vuotinen kokemus ICT-liiketoiminnasta ja asiakkaiden palvelusta huolehtii jo lähes 40 kokenutta IT-asiantuntijaa.