Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT-palvelut
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Tietoliikenne
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT-palvelut
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Tietoliikenne
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo
Etätyö on vaatinut myös uudenlaista johtamista.

Jatkuvuussuunnitelma turvaa palvelujen tuottamisen kaikissa tilanteissa

Maailmanlaajuinen koronaviruspandemia laittoi VSP:n jatkuvuussuunnitelman kovaan testiin.

VSP:ssä on käytössä mittava jatkuvuussuunnitelma, jonka tavoitteena on minimoida erilaisten riskien ja kriisien mahdolliset vaikutukset oman toiminnan jatkumiseen ja sitä kautta asiakkaille tuotettavien palvelujen toimivuuteen kaikissa tilanteissa. Suunnitelmassa on varauduttu kattavasti mm. henkilöstöön, yhtiön toimipisteisiin, yhtiön tietovarantoihin ja järjestelmiin sekä kriittisiin palvelutuottajiin ja sidosryhmiin kohdistuviin riskeihin ja kriiseihin.

Jatkuvuussuunnitelmassa on kuvattu tarkkaan ne varajärjestelyt ja toimenpiteet, joilla operatiivinen toiminta varmistetaan erilaisissa häiriö- ja kriisitilanteissa. Yhtiön suunnitelmassa oli varauduttu myös pandemian kaltaiseen tilanteeseen.

- Koronaviruspandemian rantauduttua Suomeen muutimme merkittävästi toimintatapaamme turvataksemme henkilöstömme terveyden ja varmistaaksemme sitä kautta toimintamme jatkuvuuden ja palvelujen saatavuuden. Käytännössä tämä tarkoitti, että siirsimme lyhyessä ajassa valtaosan yli 300  palvelukeskustehtävissä toimivista henkilöistä etätyöhön. Vaativa hanke edellytti määrätietoista suunnitelmaa, tehokasta organisointia ja proaktiivista keskustelua asiakkaidemme kanssa ennennäkemättömistä poikkeustilajärjestelyistä. Toimimme edelleen valtaosin etätyössä ja seuraamme koronapandemian tilannetta tarkasti, kertoo toimitusjohtaja Matti Nurmi.

Vaikka yhtiön jatkuvuussuunnitelmaa harjoitellaankin säännöllisesti, laittoi kokoluokassaan poikkeuksellinen koronaviruspandemia jatkuvuussuunnitelman kovaan käytännön testiin.

- Hyvien valmiuksien ansiosta olemme voineet tuottaa laadukasta palvelua tasalaatuisesti koko pandemian ajan. Samalla olemme oppineet paljon lisää vaativissa poikkeusoloissa toimimisesta.

 

OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot