MAKSUTON WEBINAARI 16.5. - tekoälyn hyödyt asiakaspalvelussa
Järjestämme maksuttoman ja kaikille avoimen webinaarin torstaina 16.5. klo 9-10.
VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan teknologiakumppani Elisa on toteuttanut jo useita tekoälyä hyödyntäviä automaatioratkaisuja eri toimialoilla toimivien yritysten asiakaspalveluun. Toukokuun webinaarissa jaamme arvokkaita kokemuksia, kerromme miten tekoälyn kanssa kannattaa edetä ja esittelemme konkreettisin esimerkein, miten ja miksi tekoälyä kannattaa asiakaspalvelussa hyödyntää.
Aika: torstaina 16.5. klo 9-10
Webinaarin puheenjohtajana toimii VSP:n liiketoimintajohtaja Jyri Pouttu.
Ohjelma
Tekoälyratkaisut ja asiakaskokemus
Katja Bäckström, johtaja, CX Business Solutions, Elisa Oyj
Tehokkaampi monikanavainen asiakaspalvelu tekoälyn avulla
Arttu Kalli, tuoteomistaja, Elisa Desk, Elisa Oyj
Katja Bäckström käy puheenvuorossaan läpi lukuja ja arvioita tekoälyavusteisen automaation kehittymisestä sekä sen vaikutuksista ja haasteista eri sukupolvien asiakaskäyttäytymiseen. Arttu Kalli esittelee puheenvuorossaan asiakaspalvelun automatisoinnin ratkaisuja ja mahdollisuuksia konkreettisin esimerkkitoteutuksin.
Tutustu puhujiin ja ilmoittaudu mukaan