Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT ja tietoliikenne
    • Windows 11
    • Hallinnolliset tietoturvapalvelut
    • Pilvipalvelut
    • VSP Helahoito
    • IT-ratkaisut
    • Konesalipalvelut
    • IT-käyttäjätuki
    • Elinkaaripalvelut
    • VSP Pilvivarmistus
    • Palomuuripalvelut
    • VSP Valvon
    • VSP Työasemahuolenpito
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT ja tietoliikenne
      • Windows 11
      • Hallinnolliset tietoturvapalvelut
      • Pilvipalvelut
      • VSP Helahoito
      • IT-ratkaisut
      • Konesalipalvelut
      • IT-käyttäjätuki
      • Elinkaaripalvelut
      • VSP Pilvivarmistus
      • Palomuuripalvelut
      • VSP Valvon
      • VSP Työasemahuolenpito
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Kieli:
Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Olen kiinnostunut seuraavista palveluistanne *
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan tilata uutiskirjeen

Nimitysuutisia VSP-konsernissa

Irina Tavio on valittu johtamaan konsernin asiakaspalveluliiketoimintaa ja nimitetty tytäryhtiö Call Waves Solutions Finlandin toimitusjohtajaksi.

Vakka-Suomen Puhelin Oy osti tämän vuoden kesäkuussa Call Waves Solutions Finland Oy:n koko osakekannan. Yrityskaupan myötä asiakaspalvelun toimialalle syntyi merkittävän kokoluokan toimialaosaaja. Call Waves jatkaa toistaiseksi itsenäisenä yhtiönä osana VSP-konsernia. Yrityskaupan myötä VSP-konsernin henkilöstömäärä kasvoi 500 työntekijään ja proforma liikevaihto kuluvalle tilikaudelle lähes 30 miljoonaan euroon.
 
Yrityskauppa käynnisti integraatioprojektin, joka on syksyn aikana edennyt suunnittelusta toteutusvaiheeseen. VSP:n johtamisjärjestelmää on muutettu vastaamaan uutta konsernirakennetta. VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnasta vastaava liiketoimintajohtaja Irina Tavio on nimitetty tytäryhtiö Call Wavesin toimitusjohtajaksi ja uudessa roolissaan hän johtaa asiakaspalveluliiketoimintaa nyt konsernitasoisesti.
 
- Astun uuteen rooliini erittäin innostuneena ja luottavaisin mielin. Yhteinen tulevaisuutemme näyttää lupaavalta. Olemme tunnistaneet yhtiöidemme parhaat palat asiakaspalvelun asiantuntijoina ja ensi vuoden aikana ne monistetaan vaiheittain läpi linjan osaksi liiketoiminnan arkea. Tulemme yhtenäistämään niin prosessit, järjestelmät kuin työkalutkin, kertoo Tavio.

41-vuotias Tavio on tehnyt VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan eri tehtävissä 13 vuoden mittaisen nousujohteisen uran. Tavio on opiskellut tilasto- ja kansantaloustieteitä Lundin yliopistossa Ruotsissa ja tänä vuonna hän sai valmiiksi liikkeenjohdon MBA-tutkinnon Northamptonin yliopistossa. Tavion mukaan asiakaspalvelun liiketoimintalähtöinen kehittäminen on monelle yritykselle ensisijaisesti strateginen valinta.

– Digitalisaatio ja robotiikka ovat ottaneet valtavia harppauksia eteenpäin, ja siksi kumppanin teknologiakyvykkyys on noussut vahvasti keskusteluun. Päättäjien vaakakupissa painaa edelleen kuitenkin kokemus omalta tai samankaltaiselta toimialalta. Meillä on Call Wavesin kanssa yllättävän vähän saman toimialan asiakkuuksia, joten yrityskaupalla rikastimme merkittävästi yhteenlaskettua kokemustamme myös eri toimialoilta, iloitsee Tavio.

Call Wavesin aiempi toimitusjohtaja Piia Puotinen toimi integraation suunnitteluvaiheen projektipäällikkönä. VSP:n toimitusjohtaja Simo Rosendahl kiittää Puotista erinomaisesta työstä mittavan projektin käynnistämisessä ja suunnitteluvaiheen tehokkaassa johtamisessa.
 
- Piian panos integraatioprojektin suunnitteluvaiheen onnistuneeseen ja tehokkaaseen läpivientiin on ollut merkittävä, Rosendahl kiittää.
 
Integraatioprojektin suunnitteluvaiheen päätyttyä Puotinen jättäytyy nyt sovitusti arjen työstä taka-alalle.
 
- Arvostan saamaani mahdollisuutta olla saattamassa Call Waves uuteen aikaan osana VSP-konsernia. Projektipäällikkönä sain olla hienolla näköalapaikalla ja kummankin yhtiön koko henkilöstö ansaitsee kiitokset erinomaisen hyvin onnistuneesta suunnitteluvaiheesta. VSP-konsernin lähtökohdat viedä markkinaa eteenpäin ja määritellä toimialan tahtotilaa yhtenä kärkitoimijoista ovat yritysjärjestelyn jälkeen erinomaiset, Puotinen toteaa.

VSP & Call Waves asiakaspalvelun asiantuntijana 

  • henkilöstöä 500 monella paikkakunnalla Etelä-, Itä- ja Länsi-Suomessa
  • vuosikymmenien kokemus monelta eri toimialoilta
  • todennetusti vahva suorituskyky palvelun laadun ja tehokkuuden optimoinnissa
  • uusimman tekoälyteknologian hyödyntäjä asiakaspalvelun tuotannossa
  • sertifioitua prosessiosaamista (ISO 9001, ISO 27001, COPC)
  • vahva teknologiakyvykkyys ja investointikyky
  • käytössä markkinajohtajien ratkaisut tuotantoalustasta raportointiin
  • välittävä työyhteisökulttuuri arvoa tuottavan asiakaspalvelun taustalla 
  • huippuosaamista kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen kehittämisessä sekä myynnillisen asiakaspalvelun johtamisessa
  • pitkäaikainen kehittäjäkumppani monille suomalaisille huippubrändeille
  • puhtaasti kotimainen palveluntuottaja

Kaipaatko sparria oman yrityksesi asiakaspalvelun kehittämiseen tai oletko kiinnostunut yrityksesi asiakaspalvelun ulkoistamisesta?

Jätä yhteydenottopyyntö

- Yrityskaupalla rikastimme merkittävästi yhteenlaskettua kokemustamme eri toimialoilta, iloitsee Irina Tavio, joka johtaa VSP:n asiakaspalveluliiketoimintaa nyt konsernitasoisesti.
OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot