Tehokas IT-käyttäjätuki kiinteällä kuukausimaksulla
VSP tarjoaa täysin kotimaista IT-käyttäjätukipalvelua, jota tuotetaan kätevästi etähallintana eli suoralla yhteydellä käyttäjän työasemaan. Palvelussa vastaa aina IT-asiantuntija, ja palveluajat ovat sovittavissa – tarjoamme tukea jopa 24/7-periaatteella. Palvelemme henkilökuntaasi suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Suomalainen IT-palvelunhallintajärjestelmä tarjoaa huipputason tietoturvan. Tukipyynnön voi tehdä puhelimitse, sähköpostilla, chatissa tai palveluportaalissa. Lähes 85 prosenttia ongelmista ratkaistaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.
Kattava vikatilanteiden raportointi auttamaan löytämään ja poistamaan yrityksesi IT-ympäristön pullonkaulat. Nopea ja tehokas IT-tuki ongelmatilanteissa nostaa merkittävästi työn tuottavuutta ja työn mielekkyyttä!
Monta hyvää syytä hankkia kotimainen IT-käyttäjätuki
- Työajan säästöt ongelmatilanteissa
- Omat IT-asiantuntijasi voivat keskittyä liiketoiminnan ja järjestelmien kehittämiseen
- Kiinteän kuukausimaksun ansiosta palvelun kulut ovat tarkasti ennakoitavissa
- Käyttäjillä on yksi kanava kaikkiin IT-yhteydenottoihin
- Saat kotimaisen asiantuntijatason käyttäjätuen henkilöstöllesi
- Palvelupäällikkömme koordinoi yrityksesi kokonaisuutta
- Mittaamme palvelun laatua ja lisäarvoa jatkuvalla käyttäjäkokemuksella
Haluatko tietää lisää? Jätä meille yhteydenottopyyntö
Lähetä meille yhteydenottopyyntö alla näkyvän lomakkeen kautta, niin olemme sinuun yhteydessä ja kerromme lisää.
Tutkittua tietoa IT-ongelmista
Arvokasta työaikaa valuu hukkaan
IT-ongelmien parissa menee työaikaa hukkaan keskimäärin 22 minuuttia päivässä ja menetetty työaika maksaa keskimäärin 230 euroa kuukaudessa. Jo kymmenen hengen yrityksessä tämä tarkoittaa 25 000 euron työkustannusta tuottamattomasta työstä.
Lähde: Robert Half Technology Survey
Tuottavuus estyy
29 prosenttia työntekijöistä sanoo, että tietokoneongelmat ovat suurin tuottavuuden tappaja toimistossa.
Lähde: CIO Inside
Ongelmat yritetään ratkoa itse
53 prosenttia työntekijöistä, joilla on IT-ongelmia, eivät ota yhteyttä IT-tukeen, vaan yrittävät ratkoa ongelman itse.
Lähde: CIO Insight
IT-käyttäjätukemme laatua mitataan usealla mittarilla ja tulokset ovat erinomaisella tasolla.
Asiakastyytyväisyyskyselymme lähtee jokaisen palvelupyynnön sulkemisen jälkeen ja vastausprosentti on ollut hyvällä tasolla. Käsittelemme tikettejä keskimäärin 1450 kpl / kk eli noin 70 kpl päivässä.
IT-ongelmissa apua tarvitaan nopeasti. Vastaamme yhteydenottoosi keskimäärin 24 sekunnissa.
IT-asiantuntijamme käsittelevät vuodessa noin 17 500 tikettiä, keskimäärin 70 tikettiä päivässä.
Ratkaisemme yli 84 prosenttia ongelmista jo ensimmäisellä yhteydenotolla.
Vuonna 2023 ratkaisimme kaikki häiriötilanteet keskimäärin 20 tunnissa.
IT-käyttäjätukemme NPS vuonna 2023 oli +85. Suositteluindeksin positiivista pistelukua 50 korkeammat tulokset määritellään yleisesti erinomaisiksi.
Asiakkaidemme tyytyväisyys IT-ongelmien ratkaisuun vuonna 2023 asteikolla 0–10.