Nopea apu kiinteällä kuukausimaksulla
VSP Service Desk on täysin kotimainen IT-käyttäjätukipalvelu, jota tuotetaan kätevästi etähallintana eli suoralla yhteydellä käyttäjän työasemaan. Palvelussa vastaa aina IT-asiantuntija, ja palveluajat ovat sovittavissa – tarjoamme tukea jopa 24/7-periaatteella. Palvelemme henkilökuntaasi suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Suomalainen IT-palvelunhallintajärjestelmä tarjoaa huipputason tietoturvan. Tukipyynnön voi tehdä puhelimitse, sähköpostilla, chatissa tai palveluportaalissa. Lähes 87 prosenttia ongelmista ratkaistaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.
Kattava vikatilanteiden raportointi auttamaan löytämään ja poistamaan yrityksesi IT-ympäristön pullonkaulat. Nopea ja tehokas IT-tuki ongelmatilanteissa nostaa merkittävästi työn tuottavuutta ja myös työtyyväisyyttä!
Tutkittua tietoa IT-ongelmista
Työaikaa valuu hukkaan
IT-ongelmien parissa menee työaikaa hukkaan keskimäärin 22 minuuttia päivässä ja menetetty työaika maksaa keskimäärin 230 euroa kuukaudessa. Jo kymmenen hengen yrityksessä tämä tarkoittaa 25 000 euron työkustannusta tuottamattomasta työstä.
Lähde: Robert Half Technology Survey
Tuottavuus estyy
29 prosenttia työntekijöistä sanoo, että tietokoneongelmat ovat suurin tuottavuuden tappaja toimistossa.
Lähde: CIO Inside
Ongelmat yritetään ratkoa itse
53 prosenttia työntekijöistä, joilla on IT-ongelmia, eivät ota yhteyttä IT-tukeen vaan yrittävät ratkoa ongelman itse.
Lähde: CIO Insight
Monta hyvää syytä hankkia
kotimainen IT-käyttäjätuki
- Työajan säästöt ongelmatilanteissa
- Omat IT-asiantuntijasi voivat keskittyä liiketoiminnan ja järjestelmien kehittämiseen
- Kiinteän kuukausimaksun ansiosta palvelun kulut ovat tarkasti ennakoitavissa
- Käyttäjillä on yksi kanava kaikkiin IT-yhteydenottoihin
- Saat kotimaisen asiantuntijatason käyttäjätuen henkilöstöllesi
- Palvelupäällikkömme koordinoi yrityksesi kokonaisuutta
- Mittaamme palvelun laatua ja lisäarvoa jatkuvalla käyttäjäkokemuksella

