Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT ja tietoliikenne
    • Pilvipalvelut
    • VSP Helahoito
    • IT-ratkaisut
    • Konesalipalvelut
    • IT-käyttäjätuki
    • Elinkaaripalvelut
    • VSP Pilvivarmistus
    • Palomuuripalvelut
    • IT-kartoitus
    • VSP Valvon
    • VSP Työasemahuolenpito
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT ja tietoliikenne
      • Pilvipalvelut
      • VSP Helahoito
      • IT-ratkaisut
      • Konesalipalvelut
      • IT-käyttäjätuki
      • Elinkaaripalvelut
      • VSP Pilvivarmistus
      • Palomuuripalvelut
      • IT-kartoitus
      • VSP Valvon
      • VSP Työasemahuolenpito
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Kieli:
Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Olen kiinnostunut seuraavista palveluistanne *
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan tilata uutiskirjeen

Automaatiolla tehoa monikanavaiseen asiakaspalveluun - katso webinaaritallenne

Järjestimme yhteistyössä mobiiliviestinnän asiantuntijan, LINK Mobilityn, kanssa webinaarin, jossa pureuduimme keinoihin palvella asiakkaita nopeammin ja asiakkaalle parhaiten sopivassa palvelukanavassa automaation tuella.

Järjestimme yhteistyössä mobiiliviestinnän asiantuntijan, LINK Mobilityn, kanssa webinaarin, jossa pureuduimme keinoihin palvella asiakkaita nopeammin ja asiakkaalle parhaiten sopivassa palvelukanavassa automaation tuella.

Kontaktimäärät yritysten ja yhteisöjen asiakaspalveluun ovat digitalisaation, ostokäyttäytymisen ja erilaisten yhteiskunnallisten muutosten myötä osin jopa moninkertaistuneet. Automaation tukemalla ennakoivalla viestinnällä ja dialogilla voidaan välttää äkillisiä ruuhkapiikkejä ja vapauttaa henkilöasiakaspalvelulle aikaa arvoa luoviin asiakaskohtaamisiin. Katso webinaaritallenne ja poimi talteen keinot, joilla voit saada lisää tehoa ja tuottavuutta omaan asiakaspalveluusi!

Katso webinaaritallenne

OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot