Tekoäly avuksi monikieliseen asiakaspalveluun
Asiakas ilahtuu aina, kun saa palvelua omalla kielellään.
Tähän saakka asiakaspalvelua on Suomessa tarjottu perinteisesti suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Tekoälyn tuomien uusien mahdollisuuksien myötä asiakaspalvelun kielivalikoimaa on mahdollista laajentaa kattamaan jopa 60 eri kieltä, myös puhekanavassa.
VSP tarjoaa Elisan toteuttamaa Reaaliaikainen Tulkkaus -palvelua, joka mahdollistaa yrityksesi asiakkaille vaivattoman kommunikoinnin omalla äidinkielellään, mikä parantaa myös asiakaskokemusta merkittävästi. Olipa asiakkaasi sitten tanskaa puhuva taideharrastaja tai kiinan kieltä äidinkielenään puhuva liikemies, voit tarjota heille aidon ja henkilökohtaisen asiakaspalvelukokemuksen heidän omalla äidinkielellään.
Ratkaisussa asiakkaan puhe litteroidaan kirjalliseen muotoon reaaliaikaisesti ja käännetään samalla asiakaspalvelijalle hänen omalle kielelleen. Asiakaspalvelijan vastaus käännetään ja toimitetaan puheena takaisin asiakkaalle hänen omalla äidinkielellään. Kumpikin voi siis käyttää kohtaamisessa omaa äidinkieltään ilman rajoittavaa kielimuuria.
Kaikessa automaatiossa on kehitysvaiheessa hyväksyttävä myös virheen mahdollisuus ja valittava käyttökohde sen mukaisesti. Monimutkaisissa asioissa ihminen on päättelykykynsä ja tunneälynsä puolesta edelleen ylivertainen. Käännöksien laatu ja reaaliaikaisuus alkavat olla jo hyvällä tasolla, ja taustalla kohtaamista ohjaa ratkaisuasteelle edelleen kuitenkin ihminen.
Ole ensimmäisten joukossa hyödyntämässä tätä vallankumouksellista käännöstyökalua ja näytä asiakkaillesi, mitä tarkoittaa henkilökohtainen, aidosti monikielinen asiakaspalvelu!
Haluatko sparria yrityksesi oman asiakaspalvelun kehittämiseen tai lisätietoa asiakaspalvelun ulkoistamisesta? Voimme tulla myös auditoimaan yrityksesi asiakaspalvelun ja antaa vinkkejä sen kehittämiseen.
Ota rohkeasti yhteyttä:
Jyri Pouttu
Puh. 050 1510
Lähetä sähköpostia