Kilpailu asiakaskokemuksella kiristyy
Onko yrityksesi asiakaspalvelun tavoitteet asetettu siten, että laatu ja kustannustehokkuus kohtaavat? Mitataanko yrityksessäsi asioinnin helppoutta, ensimmäisen kontaktin ratkaisuastetta tai asiakkaiden suositteluhalukkuutta? Onko asiointikokemus tavoitellulla tasolla kanavasta riippumatta, ja onko jokaisen palvelutapahtuman kustannus tarkasti yrityksesi tiedossa?
Ulkoistamalla asiakaspalvelusi meille tiedät tarkasti, paljonko yrityksesi asiakaspalvelun tuottaminen maksaa ja mitä lisäarvoa asiakaspalvelu yrityksesi liiketoiminnalle tuottaa. Tuomme yrityksesi asiakkaiden äänen kuuluvillesi, jotta voit kehittää toimintaasi.
Teemme asiakkaidemme kanssa asiakaspalvelun laadun jatkuvaa varmistusta. Keräämme ja tuomme aktiivisesti esille myös yrityksesi asiakkaiden kehitysideat palvelupolkujen sekä tuotteiden ja palveluiden edelleen kehittämiseen.
