Rutiinitehtävät automatisoidaan
On selvää, että yksinkertaiset asiointirutiinit kannattaa automatisoida mahdollisimman pitkälle ja auttaa asiakasta palvelemaan itse itseään. Automatisointia ei kuitenkaan pidä tehdä asiakaskokemuksen kustannuksella.
Me VSP:ssä haluamme auttaa yritystäsi asiakaskokemuksen ja erinomaisen palvelun kehittämisessä kustannustehokkaasti optimoimalla ihmisresurssien ja automaation hyödyntämisen. Pitkä kokemuksemme monilta ei toimialoilta auttaa ohjaamaan syväosaamista vaativat tehtävät ihmisresurssien hoidettaviksi ja rutiinit roboteille.
![Jyri Pouttu on VSP:n ulkoistetun asiakaspalvelun eli contact center -liiketoiminnan liiketoimintajohtaja.](https://www.vsp.fi/media/kuvat/henkilokuvat/cache/jyri-pouttu-300x450.png)