Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT ja tietoliikenne
    • Pilvipalvelut
    • VSP Helahoito
    • IT-ratkaisut
    • Konesalipalvelut
    • IT-käyttäjätuki
    • Elinkaaripalvelut
    • VSP Pilvivarmistus
    • Palomuuripalvelut
    • IT-kartoitus
    • VSP Valvon
    • VSP Työasemahuolenpito
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT ja tietoliikenne
      • Pilvipalvelut
      • VSP Helahoito
      • IT-ratkaisut
      • Konesalipalvelut
      • IT-käyttäjätuki
      • Elinkaaripalvelut
      • VSP Pilvivarmistus
      • Palomuuripalvelut
      • IT-kartoitus
      • VSP Valvon
      • VSP Työasemahuolenpito
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Kieli:
Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Olen kiinnostunut seuraavista palveluistanne *
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan tilata uutiskirjeen

Ulkoistettu asiakaspalvelu ennen ja nyt: kehitys kohti asiakaslähtöisyyttä

Ulkoistettu asiakaspalvelu on kulkenut pitkän matkan oman 12-vuotisen VSP-urani aikana. Aiemmin asiakaspalvelun ulkoistaminen nähtiin lähinnä kustannustehokkaana ratkaisuna, mutta nykyisin asiakaspalvelun ulkoistaminen on usein strateginen valinta, joka keskittyy laatuun, teknologiaan ja asiakaskokemukseen. 
 
Asiakaspalvelun ulkoistamisen kautta yritykset voivat hyödyntää asiakaspalveluun erikoistuneiden toimijoiden asiantuntijuutta ja laajaa palveluvalikoimaa. Tämä tarkoittaa muun muassa monikielistä asiakaspalvelua, 24/7 saatavilla olevaa palvelua, asiakaspalvelukumppanin asiantuntijuutta sekä edistyneitä teknologiaratkaisuja. Yritykset eivät enää osta pelkkää peruspalvelua, vaan kumppanilta odotetaan aktiivista panosta asiakkaan oman liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen jatkuvaan kehittämiseen. 

Lue Irinan koko blogiteksti

"Analytiikka ja mittaaminen ovat keskeinen osa tämän päivän asiakaspalvelua" Liiketoimintajohtaja Irina Tavio

Usein esille nousevia kysymyksiä ulkoistetusta asiakaspalvelusta

Ulkoistettu asiakaspalvelu on erinomainen ratkaisu yrityksille, jotka haluavat esimerkiksi parantaa asiakaskokemustaan, optimoida palvelun tehokkuutta, nostaa automaatioastetta asiakaspalvelussa, kasvattaa myyntiä ja saavuttaa myös kustannussäästöjä. 

Keskustellessasi ulkoistuskumppanien kanssa, on tärkeää esittää oikeat kysymykset varmistaaksesi, että valitset parhaan mahdollisen kumppanin oman yrityksesi tarpeisiin. Olen koostanut muutamia meiltä usein kysyttyjä kysymyksiä, jotka voivat auttaa sinua päätöksenteossa.

Lue Sakarin koko blogiteksti
 

"Hyvin valituilla kysymyksillä varmistat, että löydät parhaan kumppanin yrityksellesi." Myyntipäällikkö Sakari Järvinen

OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot