Tekstipuhelu helpottaa ja nopeuttaa asiointia
Tekstipuhelut ja tekstipuheluiden välityspalvelu tarjoavat kuuroille, kuulo-, kuulonäkö- ja puhevammaisille mahdollisuuden hoitaa asiointia muiden kansalaisten kanssa yhdenvertaisella tavalla. Palvelua voi hyödyntää internetin kautta täysin maksutta.
Palvelun aukioloajat
Ma-pe klo 6.00 – 22.00
La klo 8.00 – 18.00
Sunnuntaisin ja arkipyhinä suljettu
KIRJAUDU TEKSTIPUHELUPALVELUUN
KÄYTÄ KÄTEVÄSTI NETIN KAUTTA
Palvelun käyttöön riittää tavallinen tietokone, jossa on internetyhteys. Palvelu on käytettävissä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi ja sen avulla voit hoitaa asiointia itsenäisesti. Välittäjät ovat koulutettuja ammattilaisia ja heitä sitoo vaitiolovelvollisuus.
UUSI KÄYTTÄJÄ? NÄIN PÄÄSET ALKUUN
Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä. Rekisteröitymisen jälkeen saat käyttöösi henkilökohtaiset tunnukset palvelun käyttöön.
Alta löydät linkin rekisteröitymislomakkeelle. Kun olet täyttänyt lomakkeen ja lähettänyt sen kautta tiedot asiakaspalveluumme, saat käyttäjätunnuksen ja salasanan sähköpostiisi.
TÄSTÄ PÄÄSET REKISTERÖITYMÄÄN
AJANKOHTAISTA – Uusi sovellus tekstipuhelupalvelun käyttäjille
Nyt voit ladata käyttöösi uuden mobiilisovelluksen myMMX.
Sovellus on tekstipohjainen työkalu, joka mahdollistaa välityspalvelun, jonka avulla tekstipuhelupalvelun käyttäjä voi olla yhteydessä kuulevaan henkilöön. Sovellus mahdollistaa välityspalvelun käytön riippumatta siitä, missä olet.
Sovelluksen myMMX voi ladata Android-laitteille Google Playsta ja iOS-pohjaisille laitteille AppStoresta.
VIKATILANNE?
Mikäli havaitset tekstipuhelupalvelussa vikaa, voit tehdä vikailmoituksen numeroon 040 169 6006.