Tekstipuhelupalvelu

Tekstipuhelu helpottaa ja nopeuttaa asiointia

Tekstipuhelut ja tekstipuheluiden välityspalvelu tarjoavat kuuroille, kuulo-, kuulonäkö- ja puhevammaisille mahdollisuuden hoitaa asiointia muiden kansalaisten kanssa yhdenvertaisella tavalla. Palvelua voi hyödyntää internetin kautta täysin maksutta.

Lue lisää palvelusta

KIRJAUDU TEKSTIPUHELUPALVELUUN

KÄYTÄ KÄTEVÄSTI NETIN KAUTTA

Palvelun käyttöön riittää tavallinen tietokone, jossa on internetyhteys. Palvelu on käytettävissä ympäri vuorokauden suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Palvelun avulla voit hoitaa asiointia itsenäisesti ja haluttuna ajankohtana.  Välittäjät ovat koulutettuja ammattilaisia ja heitä sitoo vaitiolovelvollisuus.


UUSI KÄYTTÄJÄ? NÄIN PÄÄSET ALKUUN

Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä. Rekisteröitymisen jälkeen saat käyttöösi henkilökohtaiset tunnukset palvelun käyttöön.

Alta löydät linkin rekisteröitymislomakkeelle. Kun olet täyttänyt lomakkeen ja lähettänyt sen kautta tiedot asiakaspalveluumme, saat käyttäjätunnuksen ja salasanan sähköpostiisi.

TÄSTÄ PÄÄSET REKISTERÖITYMÄÄN


AJANKOHTAISTA –
Uusi sovellus tekstipuhelupalvelun käyttäjille

Nyt voit ladata käyttöösi uuden mobiilisovelluksen myMMX.

Sovellus on tekstipohjainen työkalu, joka mahdollistaa välityspalvelun, jonka avulla tekstipuhelupalvelun käyttäjä voi olla yhteydessä kuulevaan henkilöön. Sovellus mahdollistaa välityspalvelun käytön riippumatta siitä, missä olet.

Sovelluksen myMMX voi ladata Android-laitteille Google Playsta ja iOS-pohjaisille laitteille AppStoresta.


VIKATILANNE?

Mikäli havaitset tekstipuhelupalvelussa vikaa, voit tehdä vikailmoituksen numeroon 040 169 6006.