Uutiset
![](https://www.vsp.fi/media/cache/vsp-cc-kuvituskuva-hero-800x800,q=85.jpg)
Laadukas data on avain erinomaiseen asiakaskokemukseen
Datan kerääminen, analysointi ja tehokas hyödyntäminen tarjoavat työkaluja asiakaskokemuksen kehittämiseen, organisaation suorituskyvyn arviointiin ja liiketoiminnan tuottavuuden kasvattamiseen.
Lue lisää![](https://www.vsp.fi/media/kuvat/artikkelikuvat/cache/vsp-webinaari-tekoaly-asiakaspalvelussa-800x800,q=85.jpg)
MAKSUTON WEBINAARI 16.5. - tekoälyn hyödyt asiakaspalvelussa
Järjestämme maksuttoman ja kaikille avoimen webinaarin torstaina 16.5. klo 9-10.
Lue lisää![](https://www.vsp.fi/media/kuvat/artikkelikuvat/cache/shutterstock_2253228203-1_raj2-800x800,q=85.jpg)
Tekoäly voi toimia asiakaspalvelussa tehokkaana apurina
Kannattaako asiakaspalvelu antaa tekoälyn hoidettavaksi? VSP:n asiantuntijoiden vastaus on yksimielinen: tekoälyä kannattaa ehdottomasti hyödyntää, mutta kokonaan ihmisen tuottamaa asiakaspalvelua se ei voi korvata. Tekoälyä pitää hyödyntää suunnitellusti, jotta se varmasti parantaa palvelua, vahvistaa hyvää asiakaskokemusta ja tuottaa toivottua lisäarvoa, eikä päinvastoin.
Lue lisää![](https://www.vsp.fi/media/kuvat/artikkelikuvat/cache/vsp-ulkoistettu-asiakaspalvelu--800x800.png)
Hyödynnätkö asiakaspalveluasi myyntikanavana?
Lisätuotteiden ja -palvelujen tarjoamisella on todennetusti myös asiakaskokemusta parantava vaikutus.
Lue lisää![](https://www.vsp.fi/media/cache/irina-tavio-1080x360px--800x800.png)
”Erinomaiseen asiakaskokemukseen tarvitaan edelleen inhimillistä läsnäoloa”
VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan palvelujohtajaksi on nimitetty 1.4.2024 alkaen Irina Tavio. Tavion nimitys on osa VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan laajempaa organisaatiouudistusta.
Lue lisää![](https://www.vsp.fi/media/kuvat/artikkelikuvat/cache/vsp_nettisivut_kansikuva_suvanto_7-800x800.png)
”Vastuullinen yritys menestyy myös tulevaisuudessa”
Kesko on ainoa yritys, joka on joka vuosi valittu maailman vastuullisimpien yritysten joukkoon. Miten Kesko edistää kestävän tulevaisuuden rakentamista, ja miksi yritys näkee kunnianhimoisen vastuullisuustyönsä tärkeänä?
Lue lisää![](https://www.vsp.fi/media/kuvat/artikkelikuvat/cache/vsp-muki-ja-kuulokkeet-800x800,q=85.jpg)
Asiakasneuvoja Mikko Taavelalle jokainen kontakti on myös myyntimahdollisuus
"Asiakaspalvelussa asetelma myös lisämyynnille on mitä parhain."
Lue lisää![](https://www.vsp.fi/media/kuvat/artikkelikuvat/cache/asiakaskokemus-vsp-800x800,q=85.jpg)
Ratkaisu ensikontaktilla on tärkeä avain erinomaiseen asiakaskokemukseen
Erinomainen asiakaskokemus on ollut kehittämisen keskiössä jo pitkään eri kokoluokan yrityksissä.
Lue lisää![](https://www.vsp.fi/media/kuvat/artikkelikuvat/cache/vsp-ulkoistettu-asiakaspalvelu-2024-800x800.png)
Tekoäly avuksi monikieliseen asiakaspalveluun
Asiakas ilahtuu aina, kun saa palvelua omalla kielellään.
Lue lisää![Jukka Backlund ja Jyri Pouttu katsovat kameraan ja hymyilevät.](https://www.vsp.fi/media/kuvat/artikkelikuvat/cache/vsp_kansikuva_iss-800x800.png)
”VSP mahdollistaa asiakaspalvelun jatkuvan kehittämisen”
Työolosuhteet ja tukipalveluiden saatavuus vaikuttavat merkittävästi työntekijöiden hyvinvointiin, työturvallisuuteen sekä tuottavuuteen. Tämän vuoksi kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys ISS haluaa luoda suomalaisille yrityksille ja organisaatioille toimivia, turvallisia ja viihtyisiä työympäristöjä.
Lue lisää