Uutiset

Onko yrityksesi asiakaspalvelu huippuunsa viritetty?
Kilpailu ja asiakkaiden kasvavat vaatimukset haastavat nyt monen yrityksen omaa asiakaspalvelua; miten varmistaa paras palvelukokemus ja arvo jokaisessa kohtaamisessa, miten hyödyntää teknologiaa ja tekoälyä viisaasti, miten mitata asiakaspalvelun laatua ja tuottavuutta?
Lue lisää
Miten tukea työntekijöiden hyvinvointia vaikuttavasti?
Tähän kysymykseen VSP löysi vastauksen alkuvuonna, kun se otti käyttöönsä uuden toimintamallin. Vaikuttavia tuloksia tuoneen toimintamallin ydin on rehellisessä ja luottamuksellisessa keskustelussa.
Lue lisää
Hyödynnätkö asiakaspalveluasi myös myyntikanavana?
Lisätuotteiden ja -palvelujen tarjoamisella on todennetusti asiakaskokemusta parantava vaikutus.
Lue lisää
Esittelyssä uusi lisäarvopalvelu LINK Mobile Invoice
LINK Mobile Invoice -palvelun avulla yritykset voivat lähettää maksumuistutuksia tekstiviestillä ja kerätä maksuja integroitujen maksupalveluntarjoajien kautta.
Lue lisää
VSP suuntaa kohti tulevaisuuden asiakaspalvelua twodayn AI Agentin tuella
Tekoälyn merkitys liiketoiminnan kehittämisessä on jo nyt mullistavaa ja sen vaikutus tulee vain korostumaan lähitulevaisuudessa.
Lue lisää
Asiakaspalvelun ytimessä yhä ihminen – tekoälystä erinomainen apuri
Kannattaako asiakaspalvelu antaa tekoälyn hoidettavaksi? VSP:n asiantuntijoiden vastaus on yksimielinen: tekoälyä kannattaa ehdottomasti hyödyntää, mutta kokonaan ihmisen tuottamaa asiakaspalvelua se ei voi korvata. Tekoälyä pitää hyödyntää harkitusti, jotta se parantaisi palvelua, vahvistaisi hyvää asiakaskokemusta ja tuottaisi toivottua lisäarvoa.
Lue lisää
VSP automatisoi suorituksen ohjausta ulkoistetussa asiakaspalvelussa
Palvelutuotannon reaaliaikainen johtaminen on yksi tärkeimmistä prosesseista VSP:n tuottamassa ulkoistetussa asiakaspalvelussa. Yhtiössä on kevään aikana pilotoitu prosessin osittaista automaatiota Microsoft Power Automaten avulla.
Lue lisää
”Keskinäinen luottamus sujuvoittaa yhteistyötä”
Suomen Hyötytuulen maalla ja merellä sijaitsevat tuulivoimalaitokset tuottavat uusiutuvaa ja päästötöntä energiaa, joka vähentää riippuvuuttamme fossiilisista tuontipolttoaineista ja lujittaa Suomen energiaomavaraisuutta. Hyvät tietoliikenneyhteydet ja toimivat IT-ratkaisut ovat Hyötytuulelle äärimmäisen tärkeitä – ja tämän tiedostaa hyvin myös IT-kumppaniksi valittu VSP.
Lue lisää
Automaatiolla tehoa monikanavaiseen asiakaspalveluun - katso webinaaritallenne
Järjestimme yhteistyössä mobiiliviestinnän asiantuntijan, LINK Mobilityn, kanssa webinaarin, jossa pureuduimme keinoihin palvella asiakkaita nopeammin ja asiakkaalle parhaiten sopivassa palvelukanavassa automaation tuella.
Lue lisää