Uutiset

Tekstiviestit mullistamassa yritysten asiakasviestintää
"Ymmärrettävästi henkilökohtainen viesti, joka lähetetään suoraan vastaanottajan silmien eteen, luo täysin erilaisen kokemuksen kuin some-kanavan syötteeseen julkaistu viesti"...
Lue lisää
Nyt, jos koskaan, tarvitaan vahvaa johtajuutta
"Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin."
Lue lisää
Joko mietit yrityksen vaikuttavuutta?
"Jos pitäisi miettiä yksi asia, johon jokaisen yrityksen aivan varmasti täytyy valmistautua vuoteen 2030 mennessä, niin se on liiketoiminnan vaikutuksiin ja vastuullisuuteen liittyvien vaatimusten tiukentuminen."
Lue lisää
Vastuullisuus on kilpailutekijä, jonka merkitys kasvaa vahvasti
"Vastuullisuus näkyy myös yksilötasolla kaikessa tekemisessä työtehtävästä riippumatta. Tämä tarkoittaa velvoitteiden ja vaatimusten täyttämisen lisäksi rehellisyyttä, kunnioitusta, vahvaa tahtoa kehittää ja kehittyä."
Lue lisää
Joulutervehdyksemme
Vuosi lähenee loppuaan, ja on aika summata mennyttä sekä toivottaa Onnellista Joulua...
Lue lisää
VSP sai laatuauditoinnista jälleen erinomaiset arviot
VSP:lle on myönnetty ensimmäinen ISO 9001 -laatusertifikaatti jo vuonna 2004 ja sertifiointi kattaa yhtiön koko liiketoiminnan.
Lue lisää
Hyvää asiakaskokemusta johtamisella - mutta millaisella?
"Hyvän esimiehen ja johtamisen kehittämisen perusedellytys on se, että esimies uskoo aidosti myös muilla olevan ajatuksia, ideoita ja osaamista."
Lue lisää
Työhyvinvoinnin positiiviset vaikutukset yltävät aina asiakaskokemukseen asti
"Hyvällä asiakaspalvelulla kiitetään ulkoista asiakasta, hyvinvoinnilla sisäistä."
Lue lisää
Milloin kysyit viimeksi, kuinka Sinä voit?
Hyvin yksinkertainen kysymys tarjoaa oivan tavan osoittaa empatiaa ja välittämistä - asemasta ja työtehtävästä riippumatta.
Lue lisää