Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT ja tietoliikenne
    • Pilvipalvelut
    • VSP Helahoito
    • IT-ratkaisut
    • Konesalipalvelut
    • IT-käyttäjätuki
    • Elinkaaripalvelut
    • VSP Pilvivarmistus
    • Palomuuripalvelut
    • IT-kartoitus
    • VSP Valvon
    • VSP Työasemahuolenpito
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT ja tietoliikenne
      • Pilvipalvelut
      • VSP Helahoito
      • IT-ratkaisut
      • Konesalipalvelut
      • IT-käyttäjätuki
      • Elinkaaripalvelut
      • VSP Pilvivarmistus
      • Palomuuripalvelut
      • IT-kartoitus
      • VSP Valvon
      • VSP Työasemahuolenpito
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Kieli:
Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Olen kiinnostunut seuraavista palveluistanne *
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan tilata uutiskirjeen

Uutiset

Liiketoimintajohtaja Irina Tavio: "Moderni asiakaspalvelu on yritykselle datakultakaivos"

Asiakaspalvelun ulkoistaminen on yhä useammalle yritykselle nykyisin strateginen valinta. Asiakkaiden kasvavat odotukset ja tekoälyn tuomat nopeat muutokset toimintaympäristössä haastavat lisäksi yritysten omaa asiakaspalvelua paitsi teknologian, myös osaamisen saralla.

Lue lisää
Lue lisää

Millainen apuri tekoäly on asiakaspalvelussa?

Useille kotimaisille huippubrändeille mitattua lisäarvoa tuottavaa asiakaspalvelua tarjoava VSP on ollut eturintamassa seuraamassa tekoälyn vallankumousta myös asiakaspalvelun tukena. Yhtiö on testannut erilaisia tekoälyratkaisuja jo pitkään ja valjastanut niistä monia osaksi omaa arkeaan. Teema-artikkelissa jaamme kokemuksia kolmesta erilaisesta tekoälyratkaisusta.

Lue lisää
Lue lisää

VSP:lle menestystä toimialakilpailussa

VSP on valittu 2. sijalle Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailussa.

Lue lisää
Lue lisää

Nimitysuutisia

VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan palvelujohtajana toiminut Irina Tavio aloitti liiketoimintajohtajana ja yhtiön johtoryhmän jäsenenä 1.1.2025.

Lue lisää
Lue lisää

Puhelujen litteroinnilla lisää laatua ja tehokkuutta asiakaskohtaamisiin

VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnassa on pilotoitu kesästä lähtien puhelujen reaaliaikaista litterointia ja tulokset ovat olleet lupaavia.

Lue lisää
Lue lisää

Asiakaspalveluviikolla tuettiin yhteisöllisyyttä ja hyvinvointia

Valtakunnallista Asiakaspalveluviikkoa vietettiin jälleen lokakuussa. VSP:ssä teemaviikon valmistelut aloitettiin jo lomakauden jälkeen ja viikko oli täynnä mukavia tapahtumia, joilla vahvistettiin työyhteisön yhteisöllisyyttä ja haettiin puhtia työvireeseen.

Lue lisää
Lue lisää
Kolme VSP:n juomapulloa ylhäältä kuvattuna.

Laatua, lisäarvoa ja tuloksia – kaikissa kohtaamisissa

Asiakaspalvelun kehittäjäkumppanina VSP:ltä odotetaan mitattavissa olevaa lisäarvon tuottamista joka kohtaamisessa. Liiketoiminnassa tänä vuonna toteutettu organisaatiouudistus sekä laaja valmennushanke ovat lisänneet sekä palvelun laatua että työn tehokkuutta.

Lue lisää
Lue lisää
VSP;n asiakasneuvojia työn touhussa.

"Ilman osaavaa henkilöstöä ei ole menestyvää liiketoimintaa"

VSP:n päivitettyyn kasvustrategiaan kirjattiin kunnianhimoisia tavoitteita. Henkilöstöjohtaja Pipsa Sivulan mukaan avainsanat näiden päämäärien saavuttamiseksi ovat arjessa näkyvä strategia, hyvinvoiva ja ammattitaitoinen henkilöstö sekä HR:n ja liiketoiminta-alueiden tiivis yhteistyö.

Lue lisää
Lue lisää

Laadukas data on avain erinomaiseen asiakaskokemukseen

Datan kerääminen, analysointi ja tehokas hyödyntäminen tarjoavat työkaluja asiakaskokemuksen kehittämiseen, organisaation suorituskyvyn arviointiin ja liiketoiminnan tuottavuuden kasvattamiseen.

Lue lisää
Lue lisää

Tekoäly voi toimia asiakaspalvelussa tehokkaana apurina

Kannattaako asiakaspalvelu antaa tekoälyn hoidettavaksi? VSP:n asiantuntijoiden vastaus on yksimielinen: tekoälyä kannattaa ehdottomasti hyödyntää, mutta kokonaan ihmisen tuottamaa asiakaspalvelua se ei voi korvata. Tekoälyä pitää hyödyntää suunnitellusti, jotta se varmasti parantaa palvelua, vahvistaa hyvää asiakaskokemusta ja tuottaa toivottua lisäarvoa, eikä päinvastoin.

Lue lisää
Lue lisää
OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot