Uutiset

"Asiakaskokemus on erottautumistekijä"
Asiakaskokemukseen panostaminen kannattaa, sillä menestyksekästä liiketoimintaa ja tyytyväisiä asiakkaita ei enää saavuteta ainoastaan laadukkaalla tuotteella. Markkinoinnin professori Elina Jaakkolan mukaan asiakaskokemus on tekijä, jolla yritykset erottautuvat toisistaan.
Lue lisää
Uutta näkemystä ja kokemusta VSP:n myyntitiimiin
VSP:n yrityspalvelujen myynti on vahvistunut kahdella myyntipäälliköllä. ICT-palveluiden Tommi Haikonen ja Contact Center -palveluiden Joonas Pitkänen haluavat rakentaa asiakkaidensa kanssa pitkiä, arvoa tuottavia kumppanuuksia.
Lue lisää
Arvoa luovaan asiakaskokemukseen tarvitaan ihmistä ja automaatiota
Ympäri vuorokauden avoinna oleva yhteiskunta, lukuisat asiointikanavat ja toiveet henkilökohtaisemmasta palvelusta asettavat asiakaspalvelulle yhä kovempia vaatimuksia. Uusi teknologia auttaa luomaan kohtaamisista arvoa sekä yritykselle että asiakkaalle.
Lue lisää
Paikallislehti on luotettava uutiskanava
Vakka-Suomen Sanomien toimitusjohtaja Janne Vuorela uskoo, että paikallislehdille riittää tilaajia tulevaisuudessakin. Syy on yksinkertainen: myös paikallisista asioista halutaan saada ammattilaisten toimittamia uutisia, jotka ovat tutkittuja, taustoitettuja ja luotettavia.
Lue lisää
VSP:ssä vietettiin valtakunnallista Asiakaspalveluviikkoa viime vuonna toista kertaa
Asiakaspalveluviikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 1990-luvulta saakka. Sen tavoitteena tuoda esiin hyvän asiakaspalvelun merkitys liiketoiminnalle ja antaa tunnustusta alan ammattilaisille.
Lue lisää
Tekninen palvelukehitys edennyt isoja harppauksia
VSP:ssä on otettu käyttöön uusi palvelutuotantoalusta sekä useita uusia ratkaisuja raportoinnin, robotiikan ja automaation saralla.
Lue lisää
Miten turvata työvoiman saatavuus ja pysyvyys palvelualoilla?
VSP on vuosien kokemuksella löytänyt hyviä keinoja työvoiman saatavuuteen ja pysyvyyteen.
Lue lisää
VSP investoi teknologiakyvykkyyteen ja valokuituun
Vuoden 2021 vuosikertomus on julkaistu.
Lue lisää
Tekstiviestit mullistamassa yritysten asiakasviestintää
"Ymmärrettävästi henkilökohtainen viesti, joka lähetetään suoraan vastaanottajan silmien eteen, luo täysin erilaisen kokemuksen kuin some-kanavan syötteeseen julkaistu viesti"...
Lue lisää