Uutiset

VSP automatisoi suorituksen ohjausta ulkoistetussa asiakaspalvelussa
Palvelutuotannon reaaliaikainen johtaminen on yksi tärkeimmistä prosesseista VSP:n tuottamassa ulkoistetussa asiakaspalvelussa. Yhtiössä on kevään aikana pilotoitu prosessin osittaista automaatiota Microsoft Power Automaten avulla.
Lue lisää
”Keskinäinen luottamus sujuvoittaa yhteistyötä”
Suomen Hyötytuulen maalla ja merellä sijaitsevat tuulivoimalaitokset tuottavat uusiutuvaa ja päästötöntä energiaa, joka vähentää riippuvuuttamme fossiilisista tuontipolttoaineista ja lujittaa Suomen energiaomavaraisuutta. Hyvät tietoliikenneyhteydet ja toimivat IT-ratkaisut ovat Hyötytuulelle äärimmäisen tärkeitä – ja tämän tiedostaa hyvin myös IT-kumppaniksi valittu VSP.
Lue lisää
Automaatiolla tehoa monikanavaiseen asiakaspalveluun - katso webinaaritallenne
Järjestimme yhteistyössä mobiiliviestinnän asiantuntijan, LINK Mobilityn, kanssa webinaarin, jossa pureuduimme keinoihin palvella asiakkaita nopeammin ja asiakkaalle parhaiten sopivassa palvelukanavassa automaation tuella.
Lue lisää
”Suorituksen johtamisesta ihmisten johtamiseen”
Osallistavan johtamistyylin peruselementtejä ovat organisaation eri hierarkiatasojen osaamisen tunnistaminen, henkilöstön osallistaminen myös päätöksentekoon sekä vahvasti vuorovaikutteinen yhteistyö.
Lue lisää
"Data ja automaatio asioinnin ja asiakaspalvelun muutosajureina"
Tulevaisuudessa jopa 35 prosenttia asiakaspalvelusta tuotetaan etätyön, joukkoistamisen sekä yksinyrittämisen keinoin. Voittajiksi nousevat dataa ja automaatiota hyödyntävät organisaatiot.
Lue lisää
”Meitä palvelee äärettömän osaava tiimi”
Agria Eläinvakuutus aloitti toimintansa Suomessa kesällä 2016. Samalla alkoi yhteistyö VSP:n kanssa. Agria on alusta asti luottanut ulkoistettuun asiakaspalveluun – ja se on kannattanut. Yhteistyön puolesta puhuvat kasvaneet asiakasmäärät, korkea asiakastyytyväisyys ja lisäarvoa tuottava kumppanuus.
Lue lisää
”Palvelukehitykselle on isompi tarve kuin koskaan aiemmin”
Nopea teknologinen kehitys haastaa it- ja tietoliikennepalveluita tarjoavan yrityksen kehittämään jatkuvasti palveluitaan. Tähän haasteeseen vastaa mielellään VSP:n palvelupäällikkö Riki Kupiainen, jolle uudet teknologiat merkitsevät paitsi työtä myös intohimoa.
Lue lisää
”Kyberturvallisuus on jatkuva prosessi, jota ei kannata laiminlyödä”
Yritysten liiketoiminta kytkeytyy yhä tiiviimmin tietoverkkoihin, minkä vuoksi verkossa vaanivat uhat on tiedostettava ja niihin on myös varauduttava. Kyberturvallisuuteen on syytä panostaa, sillä tietoturvan laiminlyönti voi aiheuttaa monenlaisia ikävyyksiä ja pahimmillaan vaarantaa koko yritystoiminnan jatkuvuuden.
Lue lisää
”Asiakasta on arvostettava”
Raumalainen perheyritys Hovi haluaa tarjota hotelli- ja ravintola-asiakkailleen unohtumattomia elämyksiä. Niitä syntyy hyvien unien, maittavan ruoan ja ennen kaikkea yksilöllisen palvelun ansiosta. Laadukkaaseen asiakaspalveluun uskova Hovi odottaa myös kumppaneidensa palveluilta paljon.
Lue lisää
"Asiakaskokemus on erottautumistekijä"
Asiakaskokemukseen panostaminen kannattaa, sillä menestyksekästä liiketoimintaa ja tyytyväisiä asiakkaita ei enää saavuteta ainoastaan laadukkaalla tuotteella. Markkinoinnin professori Elina Jaakkolan mukaan asiakaskokemus on tekijä, jolla yritykset erottautuvat toisistaan.
Lue lisää