Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n logo.
  • Yrityksille
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
  • Työnhakijoille
  • Vakka-Suomen Puhelin
  • IT ja tietoliikenne
    • Pilvipalvelut
    • VSP Helahoito
    • IT-ratkaisut
    • Konesalipalvelut
    • IT-käyttäjätuki
    • Elinkaaripalvelut
    • VSP Pilvivarmistus
    • Palomuuripalvelut
    • IT-kartoitus
    • VSP Valvon
    • VSP Työasemahuolenpito
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Yritys
  • Yrityksille
    • IT ja tietoliikenne
      • Pilvipalvelut
      • VSP Helahoito
      • IT-ratkaisut
      • Konesalipalvelut
      • IT-käyttäjätuki
      • Elinkaaripalvelut
      • VSP Pilvivarmistus
      • Palomuuripalvelut
      • IT-kartoitus
      • VSP Valvon
      • VSP Työasemahuolenpito
    • Ulkoistettu asiakaspalvelu
    • Asiakastarinat
    • Ajankohtaista
    • Yhteystiedot
    • Yritys
  • Kuluttajille ja taloyhtiöille
    • Netti
    • Tietoturva
    • TV-palvelut
    • Muut palvelut
    • Yhteystiedot
  • Työnhakijoille
    • VSP työpaikkana
    • Avoimet työpaikat
    • Tarinoita toimistolta
    • Yritys

Asetukset

Kieli:
Fonttikoko:

Yhteydenottolomake

Ota yhteyttä!

Asiantuntijamme kertovat mielellään palveluistamme yrityksille.
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Olen kiinnostunut seuraavista palveluistanne *
Voit valita yhden tai useamman palvelun
Tarkista syötetty arvo
Haluan että minuun otetaan yhteyttä: *
Tarkista syötetty arvo
Tarkista syötetty arvo
Haluan tilata uutiskirjeen

Onko yrityksesi asiakaspalvelu huippuunsa viritetty?

Kilpailu ja asiakkaiden kasvavat vaatimukset haastavat nyt monen yrityksen omaa asiakaspalvelua; miten varmistaa paras palvelukokemus ja arvo jokaisessa kohtaamisessa, miten hyödyntää teknologiaa ja tekoälyä viisaasti, miten mitata asiakaspalvelun laatua ja tuottavuutta?

Tästä artikkelista löydät muutaman keskeisen kulman, miksi niin moni yritys on päätynyt ulkoistamaan asiakaspalvelunsa kumppanille. 

Asiakaspalvelu vaatii kyvykästä teknologiaa

Tekoälyn ja robotisaation hyödyntäminen, kattavan itseasioinnin mahdollistaminen sekä somekanavien ja sovellusten integroiminen osaksi yrityksen asiakaspalveluprosessia tarjoavat täysin uudenlaista tuottavuutta. Meillä VSP:ssä käytössä ovat markkinajohtajien uusimmat teknologiaratkaisut, ja etsimme koko ajan uusia kumppaneita pysyäksemme teknologiakehityksen kärjessä asiakkaidemme eduksi. Asiakkaanamme pääset hyödyntämään asiantuntemustamme kanavien (puhe, sähköposti, chat, sosiaalinen media, verkkolomakkeet) valinnassa ja hallinnassa, automaation ja robotiikan hyödyntämisessä sekä sisältöanalytiikan käytöstä asiakaskuuntelussa – ilman omia investointeja!

Lue teemasta lisää

Asiakaspalvelusta halutaan merkittävä myyntikanava

Lisätuotteiden ja -palvelujen tarjoamisella on todennetusti jopa asiakaskokemusta parantava vaikutus, mutta osaako yrityksesi hyödyntää asiakaspalvelua myös myynti- ja markkinointikanavana? VSP:n tarjoamassa ulkoistetussa asiakaspalvelussa työskentelee oma myyntivalmentaja, joka yhteistyössä palvelupäälliköiden kanssa vastaa koko asiakaspalveluhenkilöstön myynnillisen osaamisen jatkuvasta valmennuksesta ja myynnillisissä palveluissa myös myyntisuorituksen ohjauksesta parhaita käytäntöjä hyödyntäen.

Lue teemasta lisää

Tekoäly on kiinteä osa tulevaisuuden asiakaspalvelua 

Tekoäly tuo asiakaspalveluun paljon uusia mahdollisuuksia, mutta se pitää sisällään myös riskejä. VSP haluaa tarjota asiakkailleen myös alan parasta tekoälyosaamista, minkä vuoksi olemme valinneet kumppaneiksemme markkinoiden parhaat teknologiatoimijat. Teknologian lisäksi tarvitaan kuitenkin syvällistä kokemusta ja näkemystä siitä, mikä on asiakaskokemuksen ja asiakaspalveluprosessien vinkkelistä se paras teknologiaratkaisu. Me VSP:ssä näemme, että toimivin yhdistelmä muodostuu tekoälyn, automaation ja ihmisen tuottaman asiakaspalvelun kombinaatiosta.

Lue teemasta lisää

Asiakaspalvelun tulee olla kuluerän sijasta tuottava yksikkö

Onko yrityksesi asiakaspalvelun tavoitteet asetettu siten, että laatu ja kustannustehokkuus kohtaavat? Mitataanko yrityksessäsi esimerkiksi asioinnin helppoutta (CES), ensimmäisen kontaktin ratkaisuastetta (FCR) tai asiakkaiden suositteluhalukkuutta (NPS) tai syntynyttä lisämyyntiä? Onko asiointikokemus tavoitellulla tasolla kanavasta riippumatta, ja onko jokaisen palvelutapahtuman kustannus tarkasti yrityksesi tiedossa? Meillä VSP:ssä työkalut raportointiin ja mittaamiseen ovat huippuluokkaa. Tuotamme asiakkaalle läpinäkyvää ja reaaliaikaista raportointia niin määrällisistä kuin laadullisistakin tunnusluvuista. Teknologiakyvykkyyttämme tukee oma sisäinen data- ja IT-osaamisemme.

Lue teemasta lisää
 

Haluatko sparria yrityksesi oman asiakaspalvelun kehittämiseen tai lisätietoa asiakaspalvelun ulkoistamisesta?
Voimme tulla myös auditoimaan yrityksesi asiakaspalvelun ja antaa vinkkejä sen kehittämiseen.


Ota rohkeasti yhteyttä:

Jyri Pouttu
Puh. 050 1510

Lähetä sähköpostia

OperaattoreilleTietosuoja ja sopimusehdotYhteystiedot