Hälytys- ja vikapäivystyspalvelut

Vakioitu palvelu auttaa nopeasti ongelmatilanteissa

Vika- tai häiriötilanteessa asiakkaalla on aina kiire; yhteys palveluntarjoajaan pitää saada nopeasti ja ilmoitukset tulee käsitellä viipymättä ja huolella. Vastaamme hälytyspuheluihin ja vikailmoituksiin puhelimitse ja sähköpostitse, jolloin yrityksesi voi optimoida oman teknisen henkilöstön resurssit suoraan hälytys- ja vikatilanteiden ratkaisemiseen. Toimitamme hälytys- ja vikatilanteiden tiketit sovitulla tavalla ja haluttaessa voimme viedä tiedot myös suoraan yrityksenne käytössä olevaan järjestelmään. Voimme seuloa ilmoitusten joukosta kiireelliset tapaukset tai erittäin tärkeät asiakkaat ja yhdistää puhelut suoraan tekniselle henkilöstöllenne. Ulkoistettu palvelu joustaa tarpeen mukaan ja palvelutaso säilyy vakiona riippumatta puheluvolyymien vaihtelusta.

VSP Contact Center yrityksesi kumppanina vika- ja hälytyspalveluissa

  • tarjoamme käyttöösi 300 osaajaa
  • meillä on 18 vuoden kokemus kanavariippumattoman asiakaspalvelun tuottamisesta
  • 25 prosenttia henkilöstöstä puhuu äidinkielenään ruotsia
  • meillä on isot ja viihtyisät palvelukeskukset Uudessakaupungissa ja Turussa
  • asiakkaanamme on useita tunnettuja, oman alan johtavia yrityksiä Suomessa
  • olemme yksi harvoista ICT-alan palveluyhtiöistä, jonka toiminta on kokonaan ISO 9001-laatusertifioitu
  • käytössämme on markkinajohtajan contact center –teknologia
  • meillä on erinomaiset työkalut palvelun laadun ja tehokkuuden mittaamiseen