Tilaus- ja ajanvarauspalvelu

Volyymin mukaan skaalautuva tilaus- ja ajanvarauspalvelu

Kanavariippumatonta asiakaspalvelua kevyempi vaihtoehto sopii yrityksille, joilla myynti toteutuu pääosin puhelintilauksilla tai toiminta riippuu tehokkaasti hoidetuista ajanvarauksista. Huolehdimme tilausten vastaanotosta tai ajanvarauksista kokonaan tai osittain ja palvelemme yrityksesi asiakkaita sovittujen palveluaikojen puitteissa. Skaalautuvat resurssit varmistavat optimoidun ja kustannustehokkaan palvelutason suurissakin volyymivaihteluissa.

Käytössämme olevaan SAP Contact Center -järjestelmään on helppo liittää muita sovelluksia. Puhelinpalvelumme voidaan siis integroida yrityksessäsi jo olemassa olevaan järjestelmään, jolloin tilausten ja ajanvarausten käsittely hoituu tehokkaasti ja saumattomasti. Meillä on laajaa kokemusta monelta eri toimialalta.

VSP Contact Center yrityksesi kumppanina tilaus- ja ajanvarauspalveluissa

  • yhtiö työllistää yli 300 osaajaa, 16 vuoden kokemus kanavariippumattoman asiakaspalvelun tuottamisesta
  • 20 prosenttia henkilöstöstä puhuu äidinkielenään ruotsia
  • isot ja viihtyisät palvelukeskukset Uudessakaupungissa ja Turussa
  • asiakkaana useita tunnettuja, oman alan johtavia yrityksiä Suomessa
  • yksi harvoista ICT-alan palveluyhtiöistä, jonka toiminta on kokonaan ISO 9001-laatusertifioitu
  • käytössämme on markkinajohtajan contact center –teknologia
  • meillä on erinomaiset työkalut palvelun laadun ja tehokkuuden mittaamiseen